Kogo szukamy?
Jeśli
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Masz minimum 2 lata doświadczenia w dziale kadrowo-płacowym – rozliczałeś wynagrodzenia, czas pracy, absencje chorobowe, urlopy
- Miałeś możliwość poznać takie systemy jak Symfonia, Optima lub Enova
- Kodeks Pracy zawsze masz pod ręką
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Pracę z liczbami i dokumentami lubisz przeplatać kontaktem z ludźmi
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska na tym stanowisku?
Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na trzech płaszczyznach:
- Obsługa płacowa klientów
- Obsługa kadrowa klientów
- Współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Moore Polska
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
- Sporządzanie umów, aneksów, przygotowywanie skierowań na badania
- Doradztwo kadrowe – wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów, rekomendowanie rozwiązań
- Naliczanie list płac (korekty, benefity) pracowników etatowych oraz z umów cywilno – prawnych
- Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON, GUS, PPK
- Kontakt z klientem (telefon, mail, osobisty) i dbanie o wysoką jakość usług
- Samodzielna praca przy wsparciu pozostałych członków zespołu
Jakie są nasze wymagania?
Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.
W zakresie kompetencji zawodowych:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Doświadczenie w zakresie obsługi ERP Optima, Symfonia lub Enova oraz Płatnik
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Word i MS Excel
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w dziale kadrowo-płacowym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
W zakresie kompetencji osobistych:
- Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i pokora wobec posiadanej wiedzy
- Branie odpowiedzialności za swoje decyzje i umiejętność przyznawania się do błędów
- Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego), a także brak oporów przed zadawaniem pytań
- Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień
- Pozytywne nastawianie i umiejętność budowania oraz otrzymywania relacji
- Łatwość przełączania się pomiędzy różnymi zagadnieniami
- Umiejętność dzielenia się posiadaną wiedzą
Co oferujemy w zamian
Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:
Polska
i materiałów sieci
Moore Global