Aplikuj
Aplikuj
logo

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

Warszawa

PwC

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Specjalizacje oferty
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Service Desk IT w PwC Polska tworzy 20 kreatywnych osób, na co dzień wspierających pracowników w korzystaniu z szeroko rozumianych zasobów informatycznych. Do naszych zadań należy m.in. rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym oraz dbanie o odpowiednią instalację i konfigurację sprzętów. Działamy F2F, na infolinii oraz za pomocą systemu ticketowego Service Now. Dodatkowo regularnie współpracujemy z regionalnymi i globalnymi zespołami IT. 

 Do naszego zespołu poszukujemy: 

Specjalisty / Specjalistki  ds. Wsparcia IT 

Twoja przyszła rola: 

  • udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,
  • wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego,
  • rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym, 
  • instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy. 

Aplikuj, jeśli: 

  • masz min.1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk,
  • dobrze znasz system operacyjny Windows 11, oprogramowanie biurowe i narzędziowe (M365), a także budowę i działanie sprzętu komputerowego, 
  • interesujesz się funkcjonowaniem sieci komputerowej, 
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2).  

Mile widziane: 

  • znasz Power BI, 
  • studiujesz lub masz ukończoną szkołę wyższą, preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych. 

Dołączając do nas zyskujesz:  

  • elastyczne warunki - stacjonarny model pracy, elastyczny początek dnia, sabbatical leave, 
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker, 
  • program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu, 
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin, 
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC. 

 Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj,  
  • porozmawiaj telefonicznie z osobą z zespołu Rekrutacji,  
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej!  

 Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami: 
pl_ITrecruitment@pwc.com

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.