
Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji
Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji
Miejsce pracy: Warszawa
O projekcie
Zapraszamy Cię do pracy w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z Klientami.
Twój zakres obowiązków
- Będziesz odpowiedzialny za zwiększenie zaangażowania klientów poprzez budowę zaawansowanych procesów CRM i personalizacji, które sprawią, że każdy klient poczuje się wyjątkowo.
- Weźmiesz udział w całym procesie - od generowania kreatywnych pomysłów, przez współpracę z różnymi zespołami, aż po analizę wyników — w każdym etapie masz szansę na realny wpływ na nasze działania.
- Będziesz przygotowywać specyfikacje oprogramowania do zmian w systemie personalizacji CRM i analizować proponowane rozwiązania — Twoje pomysły mogą stać się rzeczywistością!
Nasze wymagania
- Doświadczenia w Projektach Biznesowych: Szukamy kogoś z praktycznym doświadczeniem w prowadzeniu projektów, który potrafi angażować zespół w realizację wspólnych celów.
- Analitycznego Umysłu: Umiejętność pracy z danymi i wyciągania trafnych wniosków będzie Twoim atutem — niech liczby mówią same za siebie!
- Kreatywności w Komunikacji: Wspaniale, jeśli masz świeże pomysły na kampanie CRM, które zaskoczą naszych klientów (mile widziane doświadczenie z rozwiązaniami w czasie rzeczywistym).
- Umiejętności Prezentacyjnych: Chcielibyśmy, abyś potrafił tworzyć zwięzłe podsumowania i prezentować swoje pomysły w języku angielskim.
- Doświadczenia w pracy z narzędziami CRM: Czekamy na Ciebie, jeśli masz praktyczną znajomość narzędzi CRM i rozumiesz, jak wykorzystać je do tworzenia efektywnych kampanii i personalizacji doświadczeń klientów.
- Twoje umiejętności będą kluczowe dla naszych działań!
Mile widziane
- Znajomość SQL
- Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań IT — od zbierania wymagań, przez przygotowanie specyfikacji, po testowanie.
To oferujemy
- Pracę w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z Klientami
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi
- Realny wpływ na rozwój środowiska raportowego (w tym rozwiązania chmurowe)
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz kwartalny pakiet premiowy
- Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
- Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy MyBenefit
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
- Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie)
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium.