Aplikuj
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Rekrutacja zdalna
Bielsko-Biała

Goldman Recruitment

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy, o stabilnej pozycji na rynku, poszukujemy Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego, współpracującego ściśle z Liderem Księgowości oraz Główną Księgową.


Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref. 33/2/2025/GS/11885/3601

Wymagania

  • prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości,
  • uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
  • księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych,
  • współpraca przy sporządzaniu deklaracji podatkowych,
  • pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • odpowiedzialność za terminowe zamykanie okresów sprawozdawczych,
  • optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań, w celu usprawnienia procesów.

Obowiązki

  • 2-3 letnie doświadczenie na stanowisku Samodzielnego Księgowego,
  • bardzo dobra znajomość zasad pełnej księgowości oraz ustawy o rachunkowości, a także umiejętność ich praktycznego zastosowania,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania złożonych zagadnień księgowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i skupienie na szczegółach,
  • znajomość MS Office, w tym Excel,
  • mile widziana znajomość systemu Enova365.

Oferujemy

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość współtworzenia działu księgowego i procedur,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w podejmowaniu decyzji biznesowych w firmie,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, kursy),
  • program poleceń pracowników.