Aplikuj
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Interim Chief Accountant

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy globalnej dokonującej aktualnie integracji post M&A, poszukujemy osoby na stanowisko Interim Chief Accountant, która wesprze firmę w dostosowaniu procesów księgowo-finansowych na potrzeby grupowe. Rola na okres maksymalnie 6 miesięcy, obejmująca m.in. przejęcie ksiąg rachunkowych, wdrożenie systemu Workday, weryfikacje dokumentacji podatkowej. 


Interim Chief Accountant

Interim Chief Accountant

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 98/1/2025/MR/11850/3581

Wymagania

  • wsparcie w procesie przejęcia ksiąg z biura rachunkowego,
  • udział we wdrożeniu systemu Workday w firmie,
  • kontrola poprawności importowanych dokumentów z systemu operacyjnego do Workday,
  • weryfikacja dokumentów pod kątem zgodności z przepisami VAT,
  • sporządzanie i składanie plików JPK_VAT oraz JPK_KR,
  • współpraca z zespołem księgowym oraz innymi działami w organizacji,
  • analiza i optymalizacja procesów księgowych,
  • udział w zamknięciach okresowych i sporządzaniu raportów finansowych,
  • wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz raportów dla audytorów,
  • zapewnienie zgodności księgowej z wewnętrznymi politykami oraz obowiązującymi przepisami prawa,
  • koordynacja działań związanych z fakturowaniem usług spedycyjnych,
  • identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów księgowych.

Obowiązki

  • doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Głównego Księgowego w projektach interim,
  • bardzo dobra znajomość przepisów VAT oraz zasad fakturowania usług spedycyjnych,
  • praktyczna znajomość sporządzania plików JPK_VAT oraz JPK_KR,
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, mile widziana znajomość Workday,
  • umiejętność analizy, kontroli danych księgowych, syntezowania i rozwiązywania problemów,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, systemu Workday,
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • mile widziane doświadczenie w procesach integracji post M&A,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt tymczasowy na okres maks. 6 miesięcy,
  • udział w strategicznych projektach księgowych i wdrożeniowych,
  • współpracę z doświadczonym zespołem finansowym,
  • elastyczny model pracy (3 dni biuro, 2 dni dom),
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.