Aplikuj
Aplikuj
logo

Lider Zespołu w Wydziale Zarządzania Jakością CX

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Lider Zespołu w Wydziale Zarządzania Jakością CX

Lider Zespołu w Wydziale Zarządzania Jakością CX

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie najlepszej jakości obsługi w Polsce
  • Opracowanie i doskonalenie modelu pracy z placówkami bankowymi w zakresie doskonalenia Branch Experience
  • Monitorowanie rynku pod względem trendów oraz rozwiązań w procesach i modelach obsługi klienta
  • Zapewnienie efektywnej współpracy z innymi jednostkami Banku, w tym z Menedżerami zarządzającymi siecią sprzedaży
  • Realizacja projektów poprawiających jakość obsługi w placówkach
  • Analizowanie i proponowanie usprawnień w funkcjonujących procesach
  • Raportowanie działań i wyników zespołu do Menedżerów wyższego szczebla
  • Zarządzanie i nadzór nad Zespołem CX Liderów, efektywne delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Dbanie o rozwój zespołu
  • Planowanie działań zespołu
  • Motywowanie zespołu

Nasze wymagania

  • Min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem, w tym min. rok w zarządzaniu zespołem rozproszonym/mobilnym
  • Zamiłowanie do doskonalenia jakości obsługi i doświadczeń klienta
  • Doświadczenia w pracy z klientem, mile widziane w bankowości lub innej rozproszonej sieci sprzedaży lub obsługi
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnych
  • Doświadczenie w roli trenera, prowadzeniu szkoleń lub zarządzaniu projektami z obszaru jakości będzie dodatkowym atutem
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do częstych podróży służbowych, do placówek bankowych na terenie Polski

To oferujemy

  • Pracę w gronie profesjonalistów i pasjonatów w zakresie budowania doświadczeń klientów w najlepszym Banku w Polsce pod względem jakości obsługi klienta
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
  • Prowadzenie projektów i współpracę z różnymi jednostkami Banku w zakresie doskonalenia jakości obsługi klienta
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop, telefon

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium