Lider Zespołu w Wydziale Zarządzania Jakością CX
Lider Zespołu w Wydziale Zarządzania Jakością CX
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Budowanie i utrzymywanie najlepszej jakości obsługi w Polsce
- Opracowanie i doskonalenie modelu pracy z placówkami bankowymi w zakresie doskonalenia Branch Experience
- Monitorowanie rynku pod względem trendów oraz rozwiązań w procesach i modelach obsługi klienta
- Zapewnienie efektywnej współpracy z innymi jednostkami Banku, w tym z Menedżerami zarządzającymi siecią sprzedaży
- Realizacja projektów poprawiających jakość obsługi w placówkach
- Analizowanie i proponowanie usprawnień w funkcjonujących procesach
- Raportowanie działań i wyników zespołu do Menedżerów wyższego szczebla
- Zarządzanie i nadzór nad Zespołem CX Liderów, efektywne delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Dbanie o rozwój zespołu
- Planowanie działań zespołu
- Motywowanie zespołu
Nasze wymagania
- Min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem, w tym min. rok w zarządzaniu zespołem rozproszonym/mobilnym
- Zamiłowanie do doskonalenia jakości obsługi i doświadczeń klienta
- Doświadczenia w pracy z klientem, mile widziane w bankowości lub innej rozproszonej sieci sprzedaży lub obsługi
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnych
- Doświadczenie w roli trenera, prowadzeniu szkoleń lub zarządzaniu projektami z obszaru jakości będzie dodatkowym atutem
- Dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Gotowość do częstych podróży służbowych, do placówek bankowych na terenie Polski
To oferujemy
- Pracę w gronie profesjonalistów i pasjonatów w zakresie budowania doświadczeń klientów w najlepszym Banku w Polsce pod względem jakości obsługi klienta
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
- Prowadzenie projektów i współpracę z różnymi jednostkami Banku w zakresie doskonalenia jakości obsługi klienta
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop, telefon
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium