Aplikuj
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Zakupów / Procurement Specialist

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski, niemiecki, polski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, czołowego producenta wyposażenia sklepów, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Zakupów / Procurement Specialist.


Specjalista ds. Zakupów / Procurement Specialist

Specjalista ds. Zakupów / Procurement Specialist

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 82/1/2025/KW/11834/3561

Wymagania

  • planowanie i monitorowanie przepływu towarów oraz analizowanie stanu zapasów,

  • kontrola rotacji towarów w magazynie oraz optymalizacja wielkości zapasów magazynowych pod kątem realizacji bieżących oraz zadeklarowanych zleceń klientów,

  • dokonywanie zakupów towarów (poprzez system SAP oraz przy użyciu platformy zakupowej producenta),

  • kontrola terminowości i prawidłowości realizacji zamówień,

  • aktywna analiza rynku celem pozyskiwania dostawców produktów i usług komplementarnych,

  • prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami mających na celu optymalizację kosztów,

  • udział w podejmowaniu decyzji o wyborze dostawców,

  • zarządzanie bazą dostawców,

  • zarządzanie bazą produktów, kontrola stosowania standardów w zakresie nomenklatury i kluczowych parametrów administracyjnych,

  • aktywne uczestnictwo w tworzeniu nowych produktów i rozwiązań dla klientów,

  • wprowadzanie nowe produkty do SAP,

  • nadzór nad obsługą reklamacji zamawianych towarów,

  • współpraca z pozostałymi działami firmy,

  • współorganizacja spisu rocznego (inwentaryzacji towaru w magazynie),

  • przygotowanie raportów i analiz z zakresu zarządzania zapasami.           

Obowiązki

  • minimum 2-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,

  • gotowość do pracy w Nadarzynie obok Warszawy, 3 dni w tygodniu (2 dni home office),

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,

  • bardzo dobra obsługa MS-Office, szczególne Excel’a na poziomie zaawansowanym,

  • znajomość systemu SAP,

  • analityczne myślenie,

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,

  • prawo jazdy kat. B,

  • dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, rzetelność.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,

  • praca w modelu hybrydowym (3 dni w biurze w Nadarzynie, 2 dni home office),

  • wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna,

  • możliwość rozwoju kompetencji w międzynarodowej firmie, 

  • prywatna opieka medyczna,

  • nauka języka angielskiego.