We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. And we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from.
But our business, isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business. That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI and why 9 out of 10 would recommend us to a friend.
So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #join the idea!
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie biznesu, marketingu, ekonomii lub nauk społecznych.
- Co najmniej 3-5 lat doświadczenia zawodowego w Marketingu i/lub Trade Marketingu, najlepiej w branży FMCG (preferowana branża tytoniowa).
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych oraz organizacji procesów wewnętrznych w firmie.
- Doświadczenie: w aktywacji konsumenckiej lub B2B, analizie danych, wyciągania logicznych wniosków i ich prezentacji oraz realizacji cykli aktywacyjnych i komunikacyjnych.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2).
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel i PowerPoint oraz innych z pakietu MS Office.
- Umiejętność myślenia strategicznego, kreatywnego i technicznego.
- Zdolności interpersonalne i umiejętność budowania relacji z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
PROCEDURE:
JTI GBS Sp. z o.o. has introduced an Internal Reporting Procedure for Whistleblowers.If you would like to review this procedure, it is available upon request.