Aplikuj
Aplikuj
logo

Financial Business Controller

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko Financial Business Controller, która będzie odpowiedzialna za wspieranie zarządu w podejmowaniu decyzji finansowych, analizę danych oraz nadzór nad procesami budżetowymi i inwestycyjnymi w dynamicznie rozwijającej się firmie o skali globalnej.


Financial Business Controller

Financial Business Controller

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 65/1/2025/PB/11815/3543

Wymagania

  • pełnienie roli partnera biznesowego dla zespołów zarządzających w zakresie finansów, wspierając ich w podejmowaniu decyzji na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym,
  • analiza wyników finansowych, raportowanie i rekomendowanie działań naprawczych oraz dalszych inicjatyw,
  • udział w cyklu planowania i kontroli finansowej, w tym procesie budżetowania, prognozowania, zamknięcia miesiąca i przygotowywania raportów zarządczych,
  • opracowywanie narzędzi wizualizacji danych w Power BI, dla celów raportowania zarządczego,
  • udział w analizie przypadków biznesowych związanych z ekspansją lub modernizacją działalności,
  • tworzenie, monitorowanie i analizowanie KPI wspierających decyzje oparte na danych oraz poprawę efektywności organizacji,
  • nadzór i kontrola nad wydatkami inwestycyjnymi (CAPEX), w tym weryfikacja zgodności z przyjętym budżetem,
  • identyfikacja inicjatyw oszczędnościowych oraz ich realizacja i monitorowanie efektów,
  • wsparcie w ad hoc analizach oraz przygotowywaniu przypadków biznesowych,
  • wspieranie rozwoju struktur i procesów controllingu finansowego w celu osiągnięcia najwyższych standardów w tej dziedzinie.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe zdobyte na kierunkach: finanse, rachunkowość, ekonomia, matematyka,
  • umiejętności analityczne i dociekliwe podejście do rozwiązywania problemów,
  • znajomość narzędzi w szczególności Excel, Power BI oraz systemów ERP,
  • minimum 3 lata pracy w kontrolingu finansowym,
  • zdolność do pracy w dynamicznym i rozwijającym się środowisku,
  • biegła znajomość języka angielskiego, minimum na poziomie B2,
  • samodzielność i przedsiębiorcze podejście, ukierunkowane zarówno na ludzi, jak i na wyniki,

Oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie oparte o Umowę o Pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w globalnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • udział w projektach o globalnym zasięgu, które mają realny wpływ na działalność firmy,
  • możliwość współpracy z zespołem ekspertów i wspólnego rozwiązywania wyzwań biznesowych,
  • indywidualne zajęcia edukacyjne dotyczące rozwoju języków obcych,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym, w tym elastyczne godziny rozpoczynania pracy,
  • benefity: karta Multisport, opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie na życie itp.