Młodsza Doradczyni / Młodszy Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa Klientów w ramach połączeń przychodzących,
- przyjmowanie i realizowanie dyspozycji finansowych,
- dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów,
- współpraca z kolegami i koleżankami z zespołu, przełożonym i innymi jednostkami w Banku.
Wymagania
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- chęć niesienia pomocy innym,
- chęć podejmowania działań z entuzjazmem i energią,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej, również w weekendy i święta.
- wykształcenie minimum średnie.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Pracę zdalną po okresie wdrożenia.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.