Specjalistka / Specjalista w Zespole Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie telefoniczne i mailowe pracowników sieci sprzedaży z wiedzy o produktach, aplikacjach, procesach, procedurach niezbędnych do obsłużenia Klienta,
- codzienne uzupełnianie wiedzy w oparciu o ukazane uchwały i komunikaty,
- opiniowanie obowiązujących w banku regulacji z perspektywy pracowników sieci sprzedaży (produkty, aplikacje, procesy, procedury),
- współpracę z innymi jednostkami banku w celu realizacji niestandardowych zgłoszeń pracowników sieci sprzedaży (ustalanie procesów).
Wymagania
- znajomość produktów bankowych i prawa bankowego,
- znajomość procesów realizowanych w oddziałach banku,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- zdolność analitycznego myślenia, praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy oraz poszukiwania informacji,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjnych,
- komunikatywność, empatia i umiejętność budowania pozytywnych relacji w zespole.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.