Aplikuj
Aplikuj
logo

Partnerka / Partner Banku / Franczyzobiorca

Kielce

VeloBank

Specjalista

Pełny etat

Praca stacjonarna

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Partnerka / Partner Banku / Franczyzobiorca
Miejsce pracy: Kielce, Gorzów Wielkopolski, Gdańsk, Katowice, Łódź, Szczecin, Olsztyn, Wrocław, Lublin, Warszawa, Bydgoszcz, Kraków, Opole, Białystok, Rzeszów

Opis stanowiska

  • VeloBank S.A. w związku z projektem rozwoju sieci placówek franczyzowych poszukuje do współpracy osób zainteresowanych współpracą jako: Partner/ Partnerka Banku / Franczyzobiorca.
  • Oferta franczyzy VeloBanku jest skierowana do każdego, kto chce osiągnąć sukces biznesowy i osobisty.
  • System franczyzowy VeloBanku adresowany jest do osób, które nie boją się wyzwań, ciężkiej pracy, a równocześnie są ukierunkowane na uzyskanie satysfakcjonujących przychodów. VeloBank chce współpracować z osobami, które mają zarejestrowane własne firmy lub są gotowi rozpocząć działalność gospodarczą i są zainteresowane współpracą z VeloBankiem w ramach sieci franczyzy.

Wymagania

  • Doświadczenie lub predyspozycje w sprzedaży bezpośredniej,
  • Doświadczenie lub predyspozycje w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi,
  • Prowadzenie lub uruchomienie własnej działalności gospodarczej,
  • Zaplecze finansowe umożliwiające adaptację i wyposażenie placówki oraz zabezpieczenie jej sprawnego funkcjonowania przez początkowe miesiące po jej otwarciu,
  • Umiejętność budowania relacji z klientami,
  • Wysoka kultura osobista i bardzo dobra komunikatywność,
  • Skuteczność i determinacja w realizacji przyjętych założeń,
  • Pozytywne nastawienie do budowania bankowości detalicznej,
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu,
  • Dobra znajomość lokalnego rynku,
  • Wykształcenie minimum średnie.

Oferujemy

  • Prowadzenie placówki bankowej na zasadach franczyzowych w pełnym zakresie obsługi,
  • Profesjonalne szkolenia z zakresu produktów bankowych, w tym pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie współpracy przez: Dyrektora Regionalnego, Trenera Regionalnego, Help Desku i Call Center,
  • Dostęp do systemów informatycznych (pracujących w trybie on-line z systemem bankowym) służących do sprzedaży produktów i obsługi klientów.