Aplikuj
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Księgowy / Księgowa ds. Księgi Głównej z językiem angielskim

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Praca hybrydowa

angielski, polski

Średnia firma

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z sektora produkcyjnego, prowadzimy poszukiwania na stanowisko Księgowego / Księgowej ds. Księgi Głównej (z językiem angielskim), który / która dołączy do organizacji i będzie odpowiedzialna za spółkę polską. 


Księgowy / Księgowa ds. Księgi Głównej z językiem angielskim

Księgowy / Księgowa ds. Księgi Głównej z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 17/1/2025/KŻ/11764/3500

Obowiązki

  • aktywne uczestnictwo w zadaniach dotyczących zamknięcia miesiąca, kwartału i roku, 
  • kalkulacja i księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów standardowych (m.in. media, transport, inne usługi i opłaty wewnątrzgrupowe),
  • kalkulacja i księgowanie zapasów oraz rezerw,
  • sporządzanie uzgodnień kont bilansowych w Blackline,
  • pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Accounting Shared Service Center w zakresie raportowania grupowego w HFM,
  • uczestnictwo we współtworzeniu sprawozdań finansowych, 
  • wsparcie Głównego Księgowego odpowiedzialnego za spółkę polską, 
  • wsparcie w raportowaniu VAT poprzez przygotowanie rejestrów i przeprowadzanie kontroli poprawności danych,
  • sporządzanie raportów GUS i NBP,
  • przygotowywanie analiz i raportów doraźnych w zależności od aktualnej potrzeby,
  • współpraca z innymi działami finansowymi,
  • uczestnictwo w dodatkowych projektach z zakresu automatyzacji i standaryzacji procesów księgowych w organizacji. 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach Finanse, Rachunkowość lub pokrewne. 
  • 3-5 lat doświadczenia w finansach i księgowości,
  • dobra znajomość przepisów księgowych i podatkowych,
  • znajomość języka polskiego i angielskiego (minimum poziom B2),
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności: Excel, Outlook, Teams, SharePoint,
  • znajomość systemu SAP, Blackline, HFM, Tableau będzie dodatkowym atutem,
  • silne umiejętności interpersonalne i proaktywne podejście,
  • silne umiejętności analityczne. 

Oferujemy

  • premia roczna,
  • hybrydowy model pracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku o stabilnej pozycji na rynku,
  • szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • jasna ścieżka awansu, 
  • nowoczesne i komfortowe biuro w Warszawie,
  • dodatkowe świadczenia (np. opieka medyczna, karta MultiSport),
  • przyjazna kultura organizacyjna.