Aplikuj
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

angielski

Średnia firma

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży handlowej o zachodnim kapitale, poszukujemy doświadczonej Głównej Księgowej / Głównego Księgowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie obszarem księgowości, raportowanie zgodnie z międzynarodowymi standardami finansowymi oraz wsparcie zarządu w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych.


Główna Księgowa / Główny Księgowy

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 9/1/2025/MR/11756/3495

Obowiązki

  • prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z międzynarodowymi standardami rachunkowości,
  • przygotowywanie i nadzór nad rocznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z MSSF,
  • zarządzanie procesami księgowymi i podatkowymi, w tym sporządzanie deklaracji VAT, CIT i innych wymaganych przepisami,
  • zapewnienie zgodności operacji finansowych z lokalnymi i międzynarodowymi regulacjami prawnymi,
  • współpraca z audytorami zewnętrznymi, doradcami podatkowymi i instytucjami finansowymi,
  • raportowanie do zarządu i centrali zgodnie z wewnętrznymi standardami grupy,
  • optymalizacja procesów księgowych oraz wdrażanie systemów usprawniających pracę zespołu,
  • nadzór nad zespołem księgowych liczącym (ok. 10 FTE), delegowanie zadań oraz wsparcie w rozwoju kompetencji pracowników,
  • współpraca z działem kontrolingu w zakresie przygotowywania raportów i prognoz finansowych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii,
  • minimum 3 - 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, najlepiej w firmie z kapitałem zagranicznym,
  • bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz praktyczne doświadczenie w pracy z MSSF,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, raportów finansowych oraz analiz dla centrali,
  • mile widziane doświadczenie wynikające z pracy dla firm handlowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w międzynarodowym środowisku,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolność do rozwiązywania problemów,
  • umiejętność zarządzania zespołem (min. 5 FTE) i organizacji pracy działu,
  • dokładność, odpowiedzialność i zdolność do pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz premie kwartalne,
  • pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, samochód służbowy także do celów prywatnych,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia oraz współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • praca w dynamicznym środowisku, gdzie ceni się innowacyjność i zaangażowanie,
  • wsparcie centrali w procesach integracyjnych i wdrażaniu nowoczesnych narzędzi księgowych,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w trybie hybrydowym (3+2),
  • okazja do zdobycia doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym,
  • przyjazna atmosfera pracy i otwartość na nowe pomysły,
  • udział w ciekawych projektach finansowych o znaczeniu strategicznym dla grupy.