Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-27
Zastępca Głównej Księgowej
Nr ref. 98/11/2024/MR/11618/3380
Aplikuj
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość
angielski, polski
Data aktualizacji: 2024-11-27 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko Zastępcy Głównej Księgowej, która wesprze zespół w realizacji kluczowych procesów księgowych oraz raportowania finansowego.


Zastępca Głównej Księgowej

Zastępca Głównej Księgowej

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 98/11/2024/MR/11618/3380

Obowiązki
  • udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według Ustawy o Rachunkowości oraz raportowanie według MSSF,
  • nadzór nad uzgadnianiem kont, księgowaniem zapisów księgowych i utrzymywanie dokładnych zapisów w księdze głównej,
  • współodpowiedzialność za sferę podatkową w firmie przy asyście zewnętrznego doradcy podatkowego,
  • dbanie o harmonogram raportowania, tak aby organizacja posiadała pełne i dokładne sprawozdanie z bieżącej sytuacji finansowej firmy,
  • uczestnictwo w działaniach ciągłego doskonalenia i dostarczanie sugestii dotyczących redukcji kosztów i poprawy wydajności,
  • udział oraz koordynowanie prac przy audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
  • dbanie o rozwój oraz nadzór merytoryczny nad działem księgowym
Wymagania
  • ukończone studia wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse,
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Zastępcy Głównej/go Księgowej/go lub Samodzielnej/go Księgowej/go,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem liczącym min. 2-3 FTE, będzie dodatkowym atutem,
  • praktyczna znajomość Ustawy o Rachunkowości, MSSF, zagadnień podatkowych,
  • doświadczenie w pracy z środkami trwałymi, księgą główną, należnościami, zobowiązaniami,
  • miłym widziana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • biegła znajomość pakietu MS Office oraz SAP.
Oferujemy
  • stabilność zatrudniania u leadera w swojej branży,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwijania wiedzy zawodowej poprzez udział w warsztatach edukacyjnych,
  • dostęp do profesjonalnych publikacji, możliwość udziału w studiach zawodowych,
  • elastyczne godziny rozpoczynania pracy,
  • auto służbowe, także do użytku prywatnego,
  • benefity: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie itp