Dla naszego Klienta, firmy logistycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko
Customer Service B2B Manager
Customer Service B2B Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 36/11/2024/KW/11548/3339
Obowiązki
- organizacja pracy działu Customer Service oraz koordynacja współpracy z pozostałymi działami,
- udział w strategicznych i operacyjnych spotkaniach z klientami,
- analiza i poszukiwanie optymalizacji procesu obsługi klienta (automatyzacja, cyfryzacja),
- szkolenie pracowników obsługi klienta,
- nadzór nad rozwiązywaniem bieżących problemów zgłaszanych przez klientów,
- nadzór nad wysyłaniem faktur do klientów ze wszystkich jednostek oraz odpowiedzialność za dostarczane tam dokumenty,
- nadzór nad archiwizacją dokumentów,
- nadzór nad obsługą reklamacji we wszystkich jednostek,
- ścisła współpraca z klientami mająca na celu poprawienie z nimi relacji,
- tworzenie raportów wymaganych przez klientów oraz przez zarząd spółki,
- nadzór nad budżetem działu Customer Service.
Wymagania
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Customer Service,
- doświadczenie w branży/obszarze logistyki – mile widziane,
- kreatywność i inicjatywa w działaniu,
- nastawienie na optymalizację procesów,
- orientacja na zespół i Klienta,
- doskonałe kompetencje managerskie i umiejętność motywowania,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- mile widziana znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- przyjazna atmosfera pracy w zgranym i dynamicznym zespole,
- bogaty pakiet socjalny m.in. pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, wczasy pod gruszą, dofinansowanie sportu i rekreacji,
- bonus roczny zależny od wyników pracy.