Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-08-13
Dyrektor Operacyjny (Członek Zarządu)
Nr ref. 32/6/2024/EL/2888
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Księgowość
angielski
Praca stacjonarna
Data aktualizacji: 2024-08-13
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, start-upu w fazie rozwoju o profilu produkcyjno-handlowym poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora Operacyjnego/COO w randze Członka Zarządu.


Dyrektor Operacyjny (Członek Zarządu)

Dyrektor Operacyjny (Członek Zarządu)

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 32/6/2024/EL/2888

Wymagania
  • rozwój i kształtowanie struktury organizacyjnej,
  • planowanie, wdrażanie i optymalizacja procesów w firmie,
  • umiejętność szerokiego spojrzenia na sytuację i wyciągnięcia z niej odpowiednich wniosków,
  • współpraca z wieloma interesariuszami (sprzedaż, marketing, produkcja),
  • przygotowywanie raportów dla udziałowców,
  • odpowiedzialność za wyniki operacyjne i finansowe,
  • zarządzanie kosztami i budżetem,
  • udział w projektowaniu i wdrażaniu strategii biznesowej,
  • monitoring kluczowych wskaźników KPI,
  • optymalizacja procesów biznesowych i kosztów operacyjnych,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług ( księgowość, HR, usługi prawne).
Obowiązki
  • wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze ekonomii lub zarządzania,
  • min. 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej,
  • doświadczenie w pracy w środowisku start-up’owym – będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielność, odpowiedzialność i decyzyjność,
  • umiejętność szerokiego spojrzenia na sytuację i wyciągnięcia z niej odpowiednich wniosków,
  • wysokie zdolności analityczne i bardzo dobra
  • znajomość MS Excel i innych narzędzi analitycznych,
  • doskonała znajomość i  umiejętność budowania procesów wewnątrz organizacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność realizacji wielu równoległych zadań,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy
  • pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku,
  • współpraca w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • auto służbowe – opcjonalnie,
  • pracę stacjonarną.