Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Doradca Klienta Agrobiznesowego

Specjalista

Pełny etat

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty

Doradca Klienta Agrobiznesowego

Doradca Klienta Agrobiznesowego

Miejsce pracy: Rawa Mazowiecka
Nr ref.:DKA/04/RAM

Twoja rola

  • odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych
  • zarządzasz przypisanym portfelem Klientów agrobiznesowych
  • nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
  • aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu
  • sprzedajesz produkty dla agrobiznesu oraz wybrane produkty detaliczne
  • dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta

Twój zespół

Departament Sieci Sprzedaży Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu tworzy sześć zespołów regionalnych pracujących na terenie całej Polski, z których każdy składa się z ponad 20-tu osób. W zespole regionalnym pracują Doradcy dedykowani dla segmentów Klientów agrobiznesowych oraz biznesowych. Każdy Dorada odpowiada za swój indywidualny obszar działania i portfel Klientów. Wsparciem w działaniu i realizacji celów jest przełożony - Regionalny Dyrektor Sieci Sprzedaży MŚP i Agrobiznesu oraz odpowiednie jednostki w centrali banku.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • masz min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży produktów dla Klientów agrobiznesowych
  • pozyskujesz nowych Klientów i budujesz z nimi długotrwałe relacje
  • osiągasz sukcesy sprzedażowe
  • doskonale znasz zagadnienia związane z ekonomiką i finansowaniem rolnictwa
  • umiesz przeprowadzić analizę dokumentów finansowych przedsiębiorstwa
  • masz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji sprzedażowych
  • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu
  • masz wykształcenie wyższe lub studiujesz
    konieczna znajomość rynku lokalnych dealerów maszyn rolniczych
  • posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy mobilnej na wyznaczonym terenie
  • umowę o pracę
  • pracę mobilną, od poniedziałku do piątku
  • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
  • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
    pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.