Zobacz oferty Pracy (26)
wróć do listy pracodawcówCredit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wrocław
Duża firma
Branża firmy

Jak się u nas pracuje?

 

Centrala Wrocław

Jak się u nas pracuje?

W naszej centrali we Wrocławiu możesz rozwijać się w obszarach: administracji, analiz, audytu i kontroli, bezpieczeństwa, finansów, IT, HR, marketingu, komunikacji i CSR, prawa, compliance, procesów i projektów, ryzyka kredytowego, sprzedaży, szkoleń, wsparcia sprzedaży oraz windykacji.

Dzień w firmie

  • Angażujemy się w Innovation Lab. Tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
  • Od 2010 roku bierzemy udział w wydarzeniu „Dzielmy się wiedzą”, które łączy osoby z potrzebami zagłębiania wiedzy z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
  • W ramach Kompasu CAriery rozwijamy mobilność wewnątrz organizacji. Dostajemy wskazówki w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery oraz uczestniczymy w szkoleniach.

 

Centrala Bankowości Korporacyjnej

Jak się u nas pracuje?

Centrum korporacyjne w Warszawie pomaga polskim przedsiębiorstwom, międzynarodowym korporacjom i instytucjom finansowym w osiąganiu celów biznesowych, czerpiąc ze sprawdzonych wzorców i rozwiązań Grupy Crédit Agricole – globalnego lidera usług finansowych.

Dzień w firmie

  • Angażujemy się w Innovation Lab. Tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
  • Od 2010 roku bierzemy udział w wydarzeniu „Dzielmy się wiedzą”, które łączy osoby z potrzebami zagłębiania wiedzy z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
  • W ramach Kompasu CAriery rozwijamy mobilność wewnątrz organizacji. Dostajemy wskazówki w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery oraz uczestniczymy w szkoleniach.

 

Contact Center

Jak się u nas pracuje?

Contact Center banku Credit Agricole można porównać do omnikanałowego centrum dowodzenia. Dzieli się na trzy departamenty. Departament Obsługi Klienta, który zajmuje się kompleksową i całodobową obsługą Klienta, a dodatkowo obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych takich jak chat live, e-mail, obsługa kanału social media. Departament Sprzedaży, który obsługuje kampanie przychodzące i wychodzące oraz dba o obsługę sprzedażową i posprzedażową.

Dzień w firmie

  • pracujemy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, obsługujemy Klientów za pomocą telefonu, e-maili i czata
  • pracujemy w przestrzeniach open-space. Poza standardowymi salami spotkań znajdziesz u nas miejsca do pracy w skupieniu, budki telefoniczne, miejsca do szybkich spotkań w kilkuosobowym gronie, miejsca do relaksu
  • zapewniamy integrację oraz miłe niespodzianki na specjalne okazje
  • naszą energię do działania wspiera Power People! Angażujemy się w sieci pracownicze, a najbardziej lubimy sportowe wyzwania!

 

Sieć Sprzedaży

Jak się u nas pracuje?

Nasi doradcy wspierają klientów w ponad 250 placówkach w całej Polsce! Jesteśmy bankiem bliskim klientowi i jednym z liderów w obszarze Consumer Finance. Oferujemy pełną gamę produktów finansowych i usług dostępnych poprzez wszystkie kanały: sieć placówek własnych, partnerskich placówek bankowych, a także podczas zakupów w punktach sprzedaży naszych partnerów biznesowych. Jesteśmy też dostępni zdalnie poprzez aplikację mobilną, bankowość elektroniczną i telefon.

Dzień w firmie

  • pracujemy w całej Polsce w placówkach, które oferują obsługę gotówkową i bezgotówkową tzw. Cashless.
  • obsługujemy klientów bezpośrednio i w kanałach zdalnych, we współpracy z zespołami wsparcia z centrali.
  • pracujemy w Rytmie CARE – regularnie spotykamy się i na bieżąco aktualizujemy nasze umiejętności i wiedzę.
  • dla nowych pracowników zapewniamy kompleksowe wdrożenie i opiekę doradcy-instruktora w placówce.
  • stawiamy na ciągły rozwój oferując programy rozwojowe i dedykowane szkolenia dopasowane do stażu pracy oraz poziomu wiedzy i umiejętności

 Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
  • CA Together – to program rozwojowy dla naszych menedżerów, którego fundamentami są istotne wartości, które wspieramy swoimi działaniami każdego dnia: #trust, #responsibility, #integrity, #strenghts i #empowerment.
  • MobilCA – aplikacja mobilna dla pracowników, która wspiera nas każdego dnia. Dzięki niej mamy dostęp między innymi do: chata opartego o GPT4.0, aktualnych ofert pracy, modułu kudosów, mobilnej wizytówki czy map budynków.
  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.

Poznaj nas
 

Misja

Jesteśmy ekspertem w finansach i ubezpieczeniach, tworzymy Cały bank dla Ciebie, bo nam zależy.

Wizja

Chcemy być najbardziej zorientowanym na ludzi bankiem w Polsce i zapewniać klientom najwyższy poziom satysfakcji.

Strategia

Rozwój rentownej bankowości uniwersalnej poprzez aktywne relacje z klientami oraz systematyczny wzrost finansowania ich potrzeb.

Firma w liczbach

 

4800

PRACOWNIKÓW

Już ponad 4800 osób pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A. 

350

PLACÓWEK

Nasi doradcy wspierają klientów w ponad 350 placówkach w całej Polsce.

25

LAT

Ponad 25 lat na polskim rynku usług finansowych. 

4

POKOLENIA

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z).

51

MILIONÓW KLIENTÓW

Grupa Crédit Agricole, której częścią jesteśmy, funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. 

47

KRAJÓW

Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach.

Benefity

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie

Możliwość pracy zdalnej

Możliwość pracy zdalnej

Zniżki na firmowe produkty i usługi

Zniżki na firmowe produkty i usługi

Program rekomendacji pracowników

Program rekomendacji pracowników

Inicjatywy dobroczynne

Inicjatywy dobroczynne

Wellbeing

Wellbeing

Platforma wsparcia psychologicznego

Platforma wsparcia psychologicznego

Proces rekrutacji

1

Analiza CV

Analizujemy Twoją aplikację i sprawdzamy, czy Twój profil odpowiada potrzebom na danym stanowisku.

2

Testy wiedzy

Przy niektórych rekrutacjach zapraszamy Cię do udziału w dodatkowych testach (np. z pracy z Excelem i Oracle) lub Assessment Center.

3

Spotkanie rekrutacyjne

Zapraszamy Cię na rozmowę z naszym rekruterem i/lub Twoim przyszłym menedżerem.

Nasza lokalizacja