Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Manager ds. Transformacji MŚP i Agrobiznesu

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę


Starszy Manager ds. Transformacji MŚP i Agrobiznesu

Starszy Manager ds. Transformacji MŚP i Agrobiznesu

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:SMdTMA/03/WR

Twoja rola

Na tym stanowisku:

  • wdrażasz nowe produkty VASowe (Value Added Services) dla klientów biznesowych z segmentu SOHO;
  • inicjujesz i rozwijasz nowe partnerstwa biznesowe wspierające akwizycje nowych klientów;
  • odpowiadasz za rozwój produktów SOHO w kanałach elektronicznych banku;
  • projektujesz i zarządzasz procesami sprzedaży produktów w Strefie Biznesu (portal dla klientów prowadzących własną działalność gospodarczą);
  • monitorujesz i analizujesz rozwiązania rynkowe oraz zmiany regulacyjne mające wpływ na funkcjonowanie produktów klientów SOHO;
  • definiujesz zakres biznesowy i bierzesz udział w negocjacjach umów z partnerami;
  • specyfikujesz wymagania biznesowe do narzędzi, systemów informatycznych oraz testujesz wprowadzane zmiany;
  • współpracujesz z zespołami odpowiedzialnymi za utrzymywanie rozwiązań IT dla klientów SOHO oraz wspierasz merytorycznie jednostki biznesowe banku oraz sieć sprzedaży.

Twój zespół

Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie produktów dla klientów SOHO w kanałach elektronicznych dla przedsiębiorców. Nawiązujemy współpracę z nowymi partnerami biznesowymi i współpracujemy z wieloma jednostkami banku przy wdrażaniu nowych usług VAS dla klientów SOHO. Priorytetem jest dla nas wsparcie sieci sprzedaży w akwizycji nowych klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych i zapewnienie najlepszego doświadczenia klienta przy korzystaniu z naszych produktów.

Twoje doświadczenie i umiejętności

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • masz minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Product Managera lub Menadżera ds. Rozwoju w dużej organizacji;
  • masz wiedzę i doświadczenie w obszarze wdrażania nowych rozwiązań biznesowych dla przedsiębiorców (dobra znajomość branży finansowej mile widziana);
  • potrafisz przygotować model biznesowy dla nowej współpracy, analizować i monitorować jego rezultaty;
  • uczestniczyłeś w projektach w obszarze Customer Experience, Customer Journey lub optymalizacji procesów;
  • jesteś osobą samodzielną w realizacji zadań i dobrze organizujesz swoją pracę;
  • potrafisz pracować zespołowo i skutecznie koordynować wykonanie zadań w większej organizacji;
  • szybko reagujesz na zmiany, chętnie podejmujesz wyzwania i nie boisz się brać na siebie odpowiedzialności;
  • dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie oraz potrafisz przygotować zwięzłą prezentację w MS PowerPoint.
  • umowę o pracę, pierwszą na czas określony, docelowo na czas nieokreślony,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.