Aplikuj
Aplikuj
logo

Menedżer/Menedżerka | Real Estate Center of Excellence (Lease Management & Property Accounting)

Warszawa

PwC

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Real Estate Center of Excellence to zespół do którego należy ok. 30 osób. Specjalizujemy się w obsłudze klientów z sektora nieruchomości komercyjnych w zakresie zarządzania umowami najmu i rachunkowości nieruchomości komercyjnych, prowadzenia księgowości i obsługi podatkowej. Nasze usługi obejmują wsparcie klientów na różnych etapach ich działalności - od rozpoczęcia budowania portfela przez bieżącą obsługę związaną z najmem nieruchomości, po wsparcie transakcyjne przy sprzedaży. Nasz team tworzą pasjonaci rynku nieruchomości, którzy na co dzień obsługują międzynarodowych klientów, prowadzących operacje m.in. w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, krajach niemieckojęzycznych (DACH), Wielkiej Brytanii i USA.

Do naszego zespołu poszukujemy: 

Menedżera / Menedżerki


Twoja przyszła rola:

  • prowadzenie i nadzorowanie projektów w zakresie zarządzania umowami najmu (Lease Management / Lease Administration) i rachunkowości nieruchomości (Property Accounting) dla portfela klientów,
  • odpowiedzialność za utrzymanie relacji z klientem i nadzór nad pracą zespołu,
  • zarządzanie współpracą z zespołami księgowymi PwC w Polsce i na rynkach zagranicznych,
  • współpraca z innymi zespołami PwC, najemcami obsługiwanych budynków i property managerami w zakresie prowadzonych przez nas usług w Polsce i na rynkach zagranicznych,
  • nadzór nad przygotowaniem raportów zarządczych i finansowych dla klientów w zakresie ustalonym z danym klientem,
  • prowadzenie i nadzorowanie procesów płatności,
  • budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami /inwestorami,
  • prowadzenie projektów dotyczących abstrakcji umów, tranzycji i optymalizacji danych i procesów dotyczących portfeli nieruchomości,
  • uczestnictwo w innych projektach z obszaru rynku nieruchomości - transformacje finansowe, wdrożenia systemów IT dla spółek nieruchomościowych, analizy rynkowe.

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz 8+ lat doświadczenia w pracy w zespołach zajmujących się usługowym zarządzaniem umowami najmu (Lease Management / Lease Administration) i rachunkowości umów najmu (Lease Accounting) dla portfela klientów,
  • posiadasz doświadczenie w pracy w zespołach audytu, doradztwa finansowego/księgowego, doradztwa transakcyjnego dla rynku nieruchomości i/lub w pracy w zespole finansowym spółek nieruchomościowych,
  • cechują Cię doskonałe umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i interpersonalne, z możliwością wywierania wpływu na różnych interesariuszy,
  • masz doskonałe zdolności w zakresie analizy finansowej, doświadczenie w tworzeniu raportów zarządczych/finansowych, a także budowaniu i ocenie procesów,
  • posiadasz doświadczenie w zakresie identyfikowania możliwości pozyskania nowych klientów, doradzania klientom i inwestorom i realizowania projektów dla spółek z sektora nieruchomości,
  • posiadasz umiejętność jednoczesnego zarządzania wieloma projektami o różnej wielkości i specyfice,
  • prawdziwie interesujesz się sektorem nieruchomości,
  • biegle posługujesz się językiem angielskim.


Mile widziane:

  • kwalifikacje zawodowe takie jak PIBR, ACCA, CFA,
  • biegła znajomość języka niemieckiego.


Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave, 
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker, 
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. swoboda leczenia, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,  
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu, 
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat, 
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin, 
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC. 

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • zaaplikuj,
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterem,
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Zespołem oraz dedykowanych sesji assessment center.

W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.