
Kogo szukamy?
Jeśli:
- Posiadasz min. wykształcenie średnie ekonomiczne (lub jesteś w trakcie studiów kierunkowych – zaocznie)
- Jesteś zainteresowany tematyką kadr i płac i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku
- Chciałbyś zajmować się teczkami pracowniczymi, naliczeniami wynagrodzeń i lepiej poznać prawo pracy
- Nie boisz się pracy na systemach informatycznych
- Pracę z liczbami i dokumentami chciałbyś przeplatać kontaktem z ludźmi
- Chcesz pracować w firmie pragnącej być najbardziej empatyczną organizacją w branży
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska na tym stanowisku?
Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na trzech płaszczyznach:
- Wsparcie w obsłudze płacowej klientów
- Wsparcie w obsłudze kadrowej klientów
- Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Moore Polska
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
- Ewidencja dokumentacji w teczkach osobowych wg. obowiązujących przepisów
- Pomoc przy sporządzaniu umów, aneksów, przygotowywanie skierowań na badania
- Przygotowywanie wstępnych danych do list płac
- Kontakt z klientem (telefon, mail, osobisty) i dbanie o wysoką jakość usług
- Obróbka danych w arkuszach kalkulacyjnych
- Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Jakie są nasze wymagania?
Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.
W zakresie kompetencji zawodowych:
- Wykształcenie min. średnie ekonomiczne (lub jesteś w trakcie studiów kierunkowych – zaocznie)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Word i MS Excel
- Zainteresowanie tematyką kadr i płac i chęć rozwoju w tym kierunku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
W zakresie kompetencji osobistych:
- Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
- Branie odpowiedzialności za swoje decyzje i umiejętność przyznawania się do błędów
- Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego)
- Brak oporów przed zadawaniem pytań
- Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień
- Pozytywne nastawianie i umiejętność budowania oraz otrzymywania relacji
- Łatwość przełączania się pomiędzy różnymi zagadnieniami
- Umiejętność dzielenia się posiadaną wiedzą
Mile widziane:
- Doświadczenie w zakresie obsługi ERP Optima, Symfonia lub Enova oraz Płatnik
Co oferujemy w zamian
Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:
Polska
i materiałów sieci
Moore Global