Aplikuj
Aplikuj
logo

Service Designer (Mid/Senior) w Departamencie Bankowości Elektronicznej

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Duża firma

Umowa o pracę

Service Designer (Mid/Senior) w Departamencie Bankowości Elektronicznej

Service Designer (Mid/Senior) w Departamencie Bankowości Elektronicznej

Miejsce pracy: Warszawa

Masz pasję do designu, jesteś kreatywny/a i znasz aspekty techniczne wprowadzanych rozwiązań? Masz zdolność do analizowania potrzeb użytkowników, projektowania interakcji i strategii komunikacyjnych oraz posiadasz doświadczenie w projektowaniu procesów usługowych? Biegle posługujesz się Adobe XD / Figmą, wiesz co to Design System, CJ oraz User Flow, potrafisz analizować raporty i wymagania biznesowej oraz cały czas rozwijasz swoje umiejętności? Chcesz wziąć udział w interesujących, rozbudowanych projektach dla ponad 3 milionów użytkowników? Ta praca jest dla Ciebie! 

Twój zakres zadań:

  • Projektowanie UI&UX rozwiązań na strony internetowe, systemy transakcyjne i aplikacje mobilne
  • Przygotowywanie makiet Lo-Fi i prototypów interaktywnych do badań z użytkownikami
  • Analizy wymagań biznesowych i przekładanie ich na User Flow’y, Customer Journey
  • Testowanie i badanie wprowadzonych zmian oraz wprowadzanie usprawnień
  • Ścisła współpraca z działem IT, biznesowym, analitycznym, badawczym oraz projektowym przy wdrażaniu rozwiązań
  • Odpowiedzialność za pełen proces projektowy E2E, włącznie z wdrożeniem rozwiązania dla użytkownika końcowego
  • Wypracowywanie oraz opracowywanie dokumentacji technicznych i projektowych dla członków współpracujących zespołów i działów IT
  • Dbanie o spójność wizualną oraz stosowanie rozwiązań zgodnych ze standardami, trendami i wcześniej wypracowanymi rozwiązaniami (w oparciu o Design System)
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i dbanie o spójność projektową integrowanych rozwiązań
  • Prowadzenie warsztatów projektowych z członkami zespołu
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji na temat wdrażanych rozwiązań
  • Wypracowanie oraz wdrożenie standardów UX/UI w organizacji

Nasze oczekiwania:

  • Portfolio i min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu serwisów, stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
  • Doskonała znajomość programów pakietu Adobe: Photoshopa, Illustratora, XD oraz Figma
  • Umiejętność analiz technicznych, biznesowych oraz raportów i przekładania ich na wdrażane rozwiązania
  • Zmysł estetyczny i dbałość o szczegóły na poziomie "pixel perfect"
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań oraz realne zaangażowanie w powierzone zadania
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu badań użytkowników, testów A/B oraz analiz zachowań użytkowników
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracowania na wielu projektach równolegle oraz terminowość
  • Otwartość na feedback ze strony zespołu
  • Znajomość programów JIRA / Confluence
  • Znajomość zasad projektowania dostępnego (accessibility)
  • Chęć do podjęcia pracy w trybie stacjonarnym (praca zdalna średnio kilka dni w miesiącu)

Oferujemy:

  • Udział w rozwojowych projektach i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Ścisłą współpracę z wieloma działami zaangażowanymi w proces projektowy, w tym możliwość wzięcia udziału w badaniach użyteczności z użytkownikami
  • Pracę w ponad 40 osobowym wydziale projektowym
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premii kwartalnych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Nowoczesne, komfortowe biuro w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Możliwość korzystania ze zniżek dla pracowników w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Rekrutacja składa się z dwóch etapów, pierwszym z nich jest rozmowa rekrutacyjna z Managerem Zespołu, Drugi etap to omówienie portfolio i rozwiązanie jednego z problemów projektowych.

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium