Aplikuj
Aplikuj
logo

Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę

Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI

Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

Zarządzanie Departamentem odpowiedzialnym za całokształt zagadnień związanych z systemem zarządzania ryzykiem w Millennium TFI, a w szczególności:

  • Kierowanie pracami Departamentu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Millennium TFI 
  • Zarządzanie i organizacja pracy Pracowników Departamentu, w tym planowanie i delegowanie zadań, motywowanie oraz rozwijanie kompetencji
  • Koordynowanie współpracy pomiędzy Departamentem i instytucjami zewnętrznymi w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Departament
  • Monitorowanie i pomiar ryzyka funduszy inwestycyjnych i Towarzystwa (ryzyko rynkowe, płynności, kredytowe, operacyjne)
  • Monitorowanie limitów inwestycyjnych
  • Przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportów z zakresu ryzyka
  • Udział w opracowywaniu, rozwijaniu i weryfikacji metod pomiaru i monitorowania ryzyka, w tym rozwój narzędzi informatycznych
  • Sporządzanie testów warunków skrajnych
  • Wykonywanie obowiązków raportowych w zakresie systemu zarządzania ryzykiem, w tym organizacja posiedzeń komitetu ryzyka oraz przygotowywanie raportów dla organów Spółki

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze TFI 
  • Wiedza z zakresu metod pomiaru ryzyka (m.in. model VaR) i rynków finansowych
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz finansowych podmiotów gospodarczych
  • Umiejętność programowania w VBA i SQL
  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość)
  • Bardzo dobra znajomość MS Excela
  • Samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • Komunikatywność
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • Dobra znajomość angielskiego
  • Mile widziane posiadanie certyfikatów: FRM, PRM

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji współpracując z zespołem ekspertów 
  • Możliwość rozwoju kompetencji, w tym menedżerskich
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z prywatną opieką medyczną
  • Gamę benefitów pozapłacowych oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
  • Możliwość pracy hybrydowej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium