
Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI
Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Zarządzanie Departamentem odpowiedzialnym za całokształt zagadnień związanych z systemem zarządzania ryzykiem w Millennium TFI, a w szczególności:
- Kierowanie pracami Departamentu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Millennium TFI
- Zarządzanie i organizacja pracy Pracowników Departamentu, w tym planowanie i delegowanie zadań, motywowanie oraz rozwijanie kompetencji
- Koordynowanie współpracy pomiędzy Departamentem i instytucjami zewnętrznymi w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Departament
- Monitorowanie i pomiar ryzyka funduszy inwestycyjnych i Towarzystwa (ryzyko rynkowe, płynności, kredytowe, operacyjne)
- Monitorowanie limitów inwestycyjnych
- Przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportów z zakresu ryzyka
- Udział w opracowywaniu, rozwijaniu i weryfikacji metod pomiaru i monitorowania ryzyka, w tym rozwój narzędzi informatycznych
- Sporządzanie testów warunków skrajnych
- Wykonywanie obowiązków raportowych w zakresie systemu zarządzania ryzykiem, w tym organizacja posiedzeń komitetu ryzyka oraz przygotowywanie raportów dla organów Spółki
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze TFI
- Wiedza z zakresu metod pomiaru ryzyka (m.in. model VaR) i rynków finansowych
- Bardzo dobre umiejętności analityczne
- Doświadczenie w przygotowywaniu analiz finansowych podmiotów gospodarczych
- Umiejętność programowania w VBA i SQL
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość)
- Bardzo dobra znajomość MS Excela
- Samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Komunikatywność
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Dobra znajomość angielskiego
- Mile widziane posiadanie certyfikatów: FRM, PRM
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji współpracując z zespołem ekspertów
- Możliwość rozwoju kompetencji, w tym menedżerskich
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z prywatną opieką medyczną
- Gamę benefitów pozapłacowych oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
- Możliwość pracy hybrydowej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium