
Kogo szukamy?
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne) lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
- Znasz program Insert Rachmistrz oraz ERP Comarch Optima
- Posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Lubisz pracę z cyframi, tabelami, a także z ustawami i przepisami
- Chcesz pracować w firmie pragnącej być najbardziej empatyczną organizacją w branży
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska na tym stanowisku?
- Obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- Prowadzenie małych spółek na księgach handlowych
- Bieżący kontakt z klientami i dbanie o wysokie standardy obsługi
- Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
- Przygotowywanie i rozliczenie deklaracji w zakresie PIT/CIT, w tym zamknięcie miesiąca
- Rozliczanie podatku VAT (WNT/WDT/import/eksport)
- Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do ZUS
- Sporządzaniu rejestrów, raportów oraz sprawozdań statystycznych
- Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych – analizy zmieniających się przepisów prawno-podatkowych pod względem konkretnych sytuacji klientów z różnych branż
- Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Jakie są nasze wymagania?
Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.
W zakresie kompetencji zawodowych:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne) lub ostatnie lata studiów zaocznych
- Dobra znajomość przepisów podatkowych i zagadnień związanych z prowadzeniem KPiR
- Doświadczenie w zakresie obsługi Insert Rachmistrz i ERP Comarch Optima
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel i MS Word
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
W zakresie kompetencji osobistych:
- Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji
- Branie odpowiedzialności za swoje decyzje i umiejętność przyznawania się do błędów
- Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego), a także brak oporów przed zadawaniem pytań
- Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień
- Umiejętność dzielenia się posiadaną wiedzą
Co oferujemy w zamian
Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:
Polska
i materiałów sieci
Moore Global