Aplikuj
Aplikuj
logo

Kontroler Finansowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży usługowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kontrolera Finansowego.


Kontroler Finansowy

Kontroler Finansowy

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 11/3/2025/PR/11981/3697

Wymagania

  • odpowiedzialność za wszystkie wyniki i wymagania dotyczące controllingu i raportowania (sprzedaż, przedpłaty, rentowność, raport płynności, itp.),
  • zapewnienie, że wszystkie wewnętrzne i zewnętrzne wymogi dotyczące sprawozdawczości są dostarczane terminowo i dokładnie (na koniec miesiąca, kwartału, półrocza, końca roku) zgodnie z kalendarzem sprawozdawczości grupy,
  • zarządzanie hurtownią danych (jakość i integralność danych), narzędzia do analizy danych/business intelligence (np. Power BI),
  • przygotowanie plików symulacyjnych z kluczowymi wskaźnikami KPI (sprzedaż, marża brutto, EBITA),
  • zarządzanie wszystkimi działaniami związanymi z prognozowaniem i budżetowaniem oraz współpraca z odpowiednikami w całym okresie prognozowania i budżetowania,
  • wspieranie kadry kierowniczej wyższego szczebla w kluczowych kwestiach, raportowanie wyników operacyjnych i zapewnianie wglądu w kluczowe obszary,
  • raportowanie i usprawnianie procesów biznesowych (digitalizacja i automatyzacja),
  • zarządzanie ryzykiem i szansami dla firmy oraz zapewnienie kontroli finansowej/integralności bilansu,
  • wsparcie Dyrektora Finansowego w podejmowaniu decyzji finansowych i zapewnienie ich prawidłowej realizacji.

Obowiązki

  • co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze controllingu i sprawozdawczości (w średniej lub dużej firmie),
  • zmysł biznesowy i orientacja na wyniki,
  • udowodniona zdolność do spełniania/przekraczania celów,
  • doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne oraz umiejętność wyciągania wniosków,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • pozytywne nastawienie,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • język angielski - zaawansowana znajomość w mowie i piśmie (poziom B2-C1),
  • samodzielność, elastyczność i odpowiedzialność,
  • wyższe wykształcenie kierunkowe (Finanse i Rachunkowość, Ekonomia, Analiza Danych),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power BI),
  • znajomość systemu Symfonia ERP będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę z drugim co do wielkości touroperatorem w Europie,
  • praca w młodym, przyjaznym zespole, bardzo dobra nieformalna atmosfera w pracy,
  • brak dress codu,
  • dobrze skomunikowana lokalizacja biura (Warszawa Żoliborz, 5 minut pieszo od Metra Marymont),
  • elastyczne/ruchome godziny pracy (rozpoczęcie pracy między 08:00 a 10:00),
  • fundusz socjalny i pakiet świadczeń podstawowych (karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, karty lunchowe),
  • atrakcyjne rabaty na wakacje dla Ciebie i Twoich bliskich.