
Real Estate Center of Excellence to zespół specjalizujący się w obsłudze klientów w zakresie zarządzania umowami najmu i rachunkowości nieruchomości komercyjnych. Nasze usługi obejmują wsparcie klientów na różnych etapach ich działalności - od rozpoczęcia budowania portfela przez bieżącą obsługę związaną z najmem nieruchomości, po wsparcie transakcyjne przy sprzedaży. Nasz team tworzą pasjonaci rynku nieruchomości, którzy na co dzień obsługują międzynarodowych klientów, prowadzących operacje m.in. w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, krajach niemieckojęzycznych, Wielkiej Brytanii i USA.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Starszego Konsultant / Starszej Konsultantki
Twoja przyszła rola:
- koordynacja pracy 2-3 osobowego zespołu w zakresie rachunkowości umów najmu (Lease Accounting) dla portfeli klientów głównie z branży retail i office zarówno po stronie wynajmującego jak i najemcy (weryfikacja wprowadzonych do systemu umów najmu, przygotowywanie bieżących raportów i analiz na potrzeby klientów),
- przygotowywanie faktur w oparciu o umowy najmu dla portfela klientów,
- współpraca z klientem, najemcami lub wynajmującymi i property managerami w zakresie bieżących zadań (m. in. wsparcie w kontroli kosztów operacyjnych, indeksacji, przygotowywania i monitorowania realizacji budżetów budynków),
- monitorowanie księgowanych faktur kosztowych i przychodowych w oparciu o przygotowane z klientem schematy księgowań,
- koordynacja procesu płatności,
- zapewnienie zgodności z lokalnymi i amerykańskimi standardami rachunkowości (np. US-GAAP/ASC 842/SOX) - przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów księgowych oraz uzgodnień,
- aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, tworzenie rezerw, przegląd i analiza bilansów oraz innych sprawozdań finansowych, aby zapewnić ich dokładność i zgodność np. z regulacjami FASB,
- tworzenie miesięcznych raportów z zaksięgowanych dokumentów dla zespołu księgowego odpowiedzialnego za rozliczenia podatkowe,
- udział podczas kwartalnych i rocznych audytów finansowych z udziałem wewnętrznych i zewnętrznych audytorów,
- udział w projektach dotyczących abstrakcji umów, tranzycji i optymalizacji procesów księgowych dotyczących portfeli nieruchomości,
- uczestnictwo w innych projektach z obszaru rynku nieruchomości - transformacje finansowe, wdrożenia systemów IT dla spółek nieruchomościowych, analizy rynkowe.
Aplikuj, jeśli:
- posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w rachunkowości umów najmu dla spółek sektora nieruchomości (Property Management / Lease Management/ Lease Accounting),
- bardzo dobrze znasz język angielski i pracowałeś/aś w tym języku,
- bardzo dobrze posługujesz się programem Microsoft Excel,
- cechują Cię zdolności analityczne, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętnie i w sposób komunikatywny współpracujesz z zespołem.
Mile widziane:
- doświadczenie w firmie doradczej lub świadczącej usługi dla spółek z branży nieruchomości, np. w outsourcingu usług, badaniu sprawozdań / audycie procesów spółek nieruchomościowych,
- bardzo dobrze znasz język niemiecki,
- znasz systemy do zarządzania nieruchomościami – np. Yardi, SAP, Tririga, Tango Analytics, Planon itp.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. swoboda leczenia, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji:
- uzupełnij formularz oraz prześlij CV,
- porozmawiaj z Rekruterem,
- poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej z Zespołem!
W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com