Aplikuj
Aplikuj
logo

Starszy Konsultant / Starsza Konsultantka | Real Estate Center of Excellence (Lease & Property Management)

Warszawa

PwC

Specjalista

Praca hybrydowa

angielski, niemiecki

Duża firma

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Real Estate Center of Excellence to zespół specjalizujący się w obsłudze klientów w zakresie zarządzania umowami najmu i rachunkowości nieruchomości komercyjnych. Nasze usługi obejmują wsparcie klientów na różnych etapach ich działalności - od rozpoczęcia budowania portfela przez bieżącą obsługę związaną z najmem nieruchomości, po wsparcie transakcyjne przy sprzedaży. Nasz team tworzą pasjonaci rynku nieruchomości, którzy na co dzień obsługują międzynarodowych klientów, prowadzących operacje m.in. w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, krajach niemieckojęzycznych, Wielkiej Brytanii i USA. 

Do naszego zespołu poszukujemy: 

Starszego Konsultant / Starszej Konsultantki  

Twoja przyszła rola: 

  • koordynacja pracy 2-3 osobowego zespołu w zakresie rachunkowości umów najmu (Lease Accounting) dla portfeli klientów głównie z branży retail i office zarówno po stronie wynajmującego jak i najemcy (weryfikacja wprowadzonych do systemu umów najmu, przygotowywanie bieżących raportów i analiz na potrzeby klientów), 
  • przygotowywanie faktur w oparciu o umowy najmu dla portfela klientów, 
  • współpraca z klientem, najemcami lub wynajmującymi i property managerami w zakresie bieżących zadań (m. in. wsparcie w kontroli kosztów operacyjnych, indeksacji, przygotowywania i monitorowania realizacji budżetów budynków), 
  • monitorowanie księgowanych faktur kosztowych i przychodowych w oparciu o przygotowane z klientem schematy księgowań, 
  • koordynacja procesu płatności, 
  • zapewnienie zgodności z lokalnymi i amerykańskimi standardami rachunkowości (np. US-GAAP/ASC 842/SOX) - przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów księgowych oraz uzgodnień, 
  • aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, tworzenie rezerw, przegląd i analiza bilansów oraz innych sprawozdań finansowych, aby zapewnić ich dokładność i zgodność np. z regulacjami FASB, 
  • tworzenie miesięcznych raportów z zaksięgowanych dokumentów dla zespołu księgowego odpowiedzialnego za rozliczenia podatkowe, 
  • udział podczas kwartalnych i rocznych audytów finansowych z udziałem wewnętrznych i zewnętrznych audytorów, 
  • udział w projektach dotyczących abstrakcji umów, tranzycji i optymalizacji procesów księgowych dotyczących portfeli nieruchomości,  
  • uczestnictwo w innych projektach z obszaru rynku nieruchomości - transformacje finansowe, wdrożenia systemów IT dla spółek nieruchomościowych, analizy rynkowe. 

Aplikuj, jeśli: 

  • posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w rachunkowości umów najmu dla spółek sektora nieruchomości (Property Management / Lease Management/ Lease Accounting), 
  • bardzo dobrze znasz język angielski i pracowałeś/aś w tym języku, 
  • bardzo dobrze posługujesz się programem Microsoft Excel, 
  • cechują Cię zdolności analityczne, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy, 
  • umiejętnie i w sposób komunikatywny współpracujesz z zespołem. 

Mile widziane: 

  • doświadczenie w firmie doradczej lub świadczącej usługi dla spółek z branży nieruchomości, np. w outsourcingu usług, badaniu sprawozdań / audycie procesów spółek nieruchomościowych, 
  • bardzo dobrze znasz język niemiecki, 
  • znasz systemy do zarządzania nieruchomościami – np. Yardi, SAP, Tririga, Tango Analytics, Planon itp. 

Dołączając do nas zyskujesz:  

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave, 
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker, 
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. swoboda leczenia, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,  
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu, 
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat, 
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin, 
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC. 

Jak wygląda proces rekrutacji: 

  • uzupełnij formularz oraz prześlij CV, 
  • porozmawiaj z Rekruterem, 
  • poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej z Zespołem! 

W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.