Aplikuj
Aplikuj
logo

Konsultant/Konsultantka z językiem niemieckim| Real Estate Center of Excellence (Lease & Property Management)

Warszawa

PwC

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski, niemiecki

Duża firma

Specjalizacje oferty
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Real Estate Center of Excellence to zespół specjalizujący się w obsłudze klientów w zakresie zarządzania umowami najmu i rachunkowości nieruchomości komercyjnych. Nasze usługi obejmują wsparcie klientów na różnych etapach ich działalności - od rozpoczęcia budowania portfela przez bieżącą obsługę związaną z najmem nieruchomości, po wsparcie transakcyjne przy sprzedaży. Nasz team tworzą pasjonaci rynku nieruchomości, którzy na co dzień obsługują międzynarodowych klientów, prowadzących operacje m.in. w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, krajach niemieckojęzycznych, Wielkiej Brytanii i USA. 

Do naszego zespołu poszukujemy: 

Konsultanta/Konsultantki z językiem niemieckim

Twoja przyszła rola: 

  • wsparcie pracy zespołu w zakresie zarządzania umowami najmu (Property Management / Lease Management / Lease Administration) i rachunkowości umów najmu (Lease Accounting) dla portfela klientów głównie z branży retail i office na rynkach niemieckojęzycznych (wprowadzanie umów najmu do systemu, wsparcie w procesie indeksacji oraz przygotowywania cyklicznych raportów), 
  • wsparcie w przygotowaniu faktur w oparciu o umowy najmu dla portfela klientów, 
  • współpraca z najemcami i property managerami w zakresie bieżących zadań (m. in. odpowiadanie na pytania dotyczące faktur, indeksacji, rozliczenia opłat eksploatacyjnych), 
  • księgowanie faktur kosztowych w oparciu o przygotowane z klientem schematy księgowań, 
  • wsparcie w procesie przygotowywania rocznego rozliczenia opłat eksploatacyjnych, 
  • obsługa procesów płatności – generowanie raportów z systemu księgowego, wprowadzanie płatności do systemu bankowego klienta, 
  • księgowanie wyciągów bankowych, 
  • przygotowywanie raportów ściągalności należności i zabezpieczeń oraz wsparcie procesu windykacji należności od najemców w zakresie ustalonym z danym klientem. 

Aplikuj, jeśli: 

  • posiadasz co najmniej rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu umowami najmu i/lub rachunkowości umów najmu dla spółek sektora nieruchomości (Property Management / Lease Management/ Lease Accounting), 
  • biegle władasz językiem angielskim i niemieckim (poziom C1 lub wyższy) oraz chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, 
  • bardzo dobrze posługujesz się programem Microsoft Excel, 
  • cechują Cię zdolności analityczne, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy, 
  • umiejętnie i w sposób komunikatywny współpracujesz z zespołem. 

Mile widziane: 

  • doświadczenie w firmie doradczej lub świadczącej usługi dla spółek z branży nieruchomości, np. w outsourcingu usług, badaniu sprawozdań / audycie procesów spółek nieruchomościowych. 

Dołączając do nas zyskujesz:  

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave, 
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker, 
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,  
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu, 
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat, 
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin, 
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.  

Jak wygląda proces rekrutacji: 

  • uzupełnij formularz oraz prześlij CV, 
  • porozmawiaj z Rekruterem, 
  • poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej z Zespołem! 

W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.