Aplikuj
Aplikuj
logo

Trener Wewnętrzny w Departamencie Bankowości Klienta Zamożnego

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca zdalna

Duża firma

Umowa o pracę

Trener Wewnętrzny w Departamencie Bankowości Klienta Zamożnego

Trener Wewnętrzny w Departamencie Bankowości Klienta Zamożnego

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja i przeprowadzanie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla Ekspertów z Departamentu Klienta Zamożnego, w trybie stacjonarnym jak i zdalnym
  • Rozwój umiejętności jakościowych i sprzedażowych pracowników Departamentu
  • Identyfikowanie obszarów wymagających szczególnego rozwoju i wsparcia poprzez szkolenia lub inne narzędzia treningowe
  • Opiniowanie i akceptowanie szkoleń przygotowywanych przez inne jednostki organizacyjne Banku, kierowanych do pracowników Departamentu
  • Sporządzanie rejestru przeprowadzanych szkoleń
  • Przeprowadzanie testów wiedzy i okresowej weryfikacji umiejętności wśród pracowników
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku, odpowiedzialnymi za opracowywanie materiałów szkoleniowych
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi banku, w celu przygotowywania materiałów szkoleniowych i opracowywania modeli szkoleniowych

Nasze wymagania

  • Min. 3 - letnie doświadczenie w tworzeniu programów szkoleniowych oraz prowadzaniu szkoleń produktowych i sprzedażowych (szkolenia zdalne i stacjonarne) w obszarze bankowości, finansów i pokrewnych
  • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych, w tym inwestycyjnych i instrumentów finansowych
  • Aktualna wiedza na temat rynku, produktów i usług bankowych dla klientów zamożnych
  • Wykształcenie wyższe, ukończona szkoła trenerska lub studia podyplomowe w tym kierunku
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Łatwość budowania relacji i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Otwartość, kreatywność i nastawienie na poszukiwanie najlepszych rozwiązań
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Znajomość jęz. angielskiego będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Możliwość dalszego rozwoju umiejętności trenerskich
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, laptop, telefon

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium