Trener Wewnętrzny w Departamencie Bankowości Klienta Zamożnego
Trener Wewnętrzny w Departamencie Bankowości Klienta Zamożnego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Organizacja i przeprowadzanie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla Ekspertów z Departamentu Klienta Zamożnego, w trybie stacjonarnym jak i zdalnym
- Rozwój umiejętności jakościowych i sprzedażowych pracowników Departamentu
- Identyfikowanie obszarów wymagających szczególnego rozwoju i wsparcia poprzez szkolenia lub inne narzędzia treningowe
- Opiniowanie i akceptowanie szkoleń przygotowywanych przez inne jednostki organizacyjne Banku, kierowanych do pracowników Departamentu
- Sporządzanie rejestru przeprowadzanych szkoleń
- Przeprowadzanie testów wiedzy i okresowej weryfikacji umiejętności wśród pracowników
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku, odpowiedzialnymi za opracowywanie materiałów szkoleniowych
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi banku, w celu przygotowywania materiałów szkoleniowych i opracowywania modeli szkoleniowych
Nasze wymagania
- Min. 3 - letnie doświadczenie w tworzeniu programów szkoleniowych oraz prowadzaniu szkoleń produktowych i sprzedażowych (szkolenia zdalne i stacjonarne) w obszarze bankowości, finansów i pokrewnych
- Bardzo dobra znajomość produktów bankowych, w tym inwestycyjnych i instrumentów finansowych
- Aktualna wiedza na temat rynku, produktów i usług bankowych dla klientów zamożnych
- Wykształcenie wyższe, ukończona szkoła trenerska lub studia podyplomowe w tym kierunku
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Łatwość budowania relacji i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Otwartość, kreatywność i nastawienie na poszukiwanie najlepszych rozwiązań
- Znajomość pakietu MS Office
- Gotowość do podróży służbowych
- Znajomość jęz. angielskiego będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Możliwość dalszego rozwoju umiejętności trenerskich
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, laptop, telefon
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium