Menedżer/Menedżerka I Audyt finansowy
PwC Service Delivery Center
O firmie
Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.
DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?
Różnorodne możliwości rozwoju.
Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje.
Przyjazne i wspierające środowisko pracy.
Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, której fundamentem jest praca zespołowa. Umożliwia korzystanie z autorskiego programu wellbeingowego - BeWell@PwCSDC oraz komfortowych warunków pracy w nowoczesnych przestrzeniach biurowych.
Kultura ciągłego doskonalenia.
Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów.
Pewne miejsce pracy.
PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym, gwarantujący stabilne zatrudnienie.
ETAPY REKRUTACJI:
Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacyjny przebiegał na jak najwyższym poziomie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w PwC Service Delivery Center aplikuj za pośrednictwem strony internetowej www.pwc.pl/sdc
Proces rekrutacji prowadzimy online, z zachowaniem najwyższych standardów oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
ETAP 1
APLIKACJA
Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.
Wskazówki
Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV).
Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych.
Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych.
Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.
ETAP 2:
ROZMOWA TELEFONICZNA
Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.
Wskazówki
Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy.
Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności.
Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.
ETAP 3:
TESTY I SPOTKANIA W FORMULE ONLINE
Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem i/lub zadanie grupowe.
Wskazówki
Dress code: chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
Przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego.
Zadbaj o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.
BENEFITY:
W PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzimy do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.
Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:
Dla nowych pracowników:
pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne,
wsparcie opiekuna (Buddy Program).
Program BeWell@PwCSDC:
stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy,
Wellbeing Room w biurze,
platforma edukacyjna,
konsultacje specjalistyczne,
kluby sportowe,
świeże owoce w biurze.
Dla rodziców i kobiet w ciąży:
dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych,
upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha,
prezenty dla dzieci z okazji mikołajek,
pokoje rodzica w biurze.
Nagrody i wyróżnienia pracowników:
nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy,
płatny Program Rekomendacji Pracowników,
nagrody uznaniowe dla pracowników.
Wsparcie rozwoju i zmiany:
szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
Akademia językowa obejmująca intensywne kursy upskillingowe, indywidualne konwersacje oraz zniżki do szkół językowych,
biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki,
portal do zgłaszania usprawnień.
Środowisko pracy:
hybrydowy model pracy (praca minimum 1 dzień w tygodniu z biura),
możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach,
spotkania integracyjne,
ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa,
otwarta i transparentna komunikacja,
działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy.
Dodatkowe benefity:
kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, ubezpieczenie w podróży),
możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny,
możliwość skorzystania z pakietu opieki weterynaryjnej,
platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów, a także karty MultiSport,
Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
dedykowane seanse filmowe,
po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1),
możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla pracowników PwC Service Delivery Center.
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center