
Świadczymy usługi doradztwa prawnego i podatkowego we wszystkich obszarach. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jednostkami samorządu terytorialnego, jak i firmami rodzinnymi. Realizujemy projekty dotyczące funkcji podatkowej, tworzenia i weryfikacji strategii organizacji. Zajmujemy się przeglądami i rozliczeniami podatkowymi dużych inwestycji. Jednym z kluczowych czynników wzrostu jest dla nas wykorzystanie technologii oraz współpraca z pozostałymi zespołami PwC.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Business Development Co-ordinator ds. współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego
Twoja przyszła rola:
- bezpośredni kontakt z przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego (obszar woj. lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego),
- budowanie relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami PwC poprzez udział w spotkaniach sprzedażowych oraz i udziałach w wydarzeniach branżowych,
- weryfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
- przygotowanie i prezentowanie ofert,
- zbieranie informacji zwrotnej na temat proponowanych rozwiązań.
Aplikuj, jeśli:
- masz za sobą ugruntowane doświadczenia związane z pozyskiwaniem klientów B2B (min. 3 lata),
- potrafisz budować długotrwałe relacje z klientami,
- lubisz podróżować i spotykać się “twarzą w twarz” z rozmówcami,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, lubisz pracować zespołowo,
- jesteś osoba odważna, konsekwentną i wytrwałą,
- potrafisz dobrze organizować swoją własną pracę.
Mile widziane:
- doświadczenie we współpracy z podmiotami publicznymi.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. swoboda leczenia, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- uzupełnij formularz oraz prześlij CV,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką,
- poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej!
W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com.