
Dyrektorka / Dyrektor Wydziału Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Efektywne kierowanie zespołami Wydziału Reklamacji: Zapewnienie wysokiej jakości pracy i motywowanie zespołu przy użyciu nowoczesnych narzędzi zarządzania i metod motywacyjnych.
- Optymalizacja procesów: Usprawnianie procesów reklamacyjnych przy użyciu technik Lean Management i Six Sigma.
- Współpraca między działowa: Zapewnienie płynności procesów oraz efektywnej komunikacji między zespołami.
- Realizowanie działań zgodnie z zasadą ciągłego doskonalenia: Angażowanie wszystkich kierowników i koordynatorów w realizację celów, zapewniając wzrost efektywności i skuteczności przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka operacyjnego we wszystkich obsługiwanych procesach.
- Zapewnienie zgodności działalności z regulacjami prawnymi, normami, zaleceniami.
- Odpowiedzialność za wdrażanie zmian w procesie reklamacji: Wynikających z nowych regulacji prawnych i sektorowych.
- Zarządzanie pracą Wydziału: Zapewnienie sprawnej realizacji zadań jednostki oraz współdziałanie Wydziału z jednostkami operacyjnymi i organizacyjnymi Banku.
- Organizowanie realizacji przedsięwzięć: Dla osiągnięcia założonych w planie finansowym i operacyjnym celów finansowych i rynkowych.
- Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności, w tym również dla zmian zachodzących w środowisku biznesowym.
- Podejmowanie decyzji kosztowych w sprawach reklamacyjnych: Zgodnie z posiadanymi kompetencjami finansowymi.
- Analiza danych i raportowanie: Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących reklamacji oraz przygotowywanie regularnych raportów dla zarządu.
- Zarządzanie relacjami z klientami: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozwiązywanie skomplikowanych przypadków reklamacyjnych.
- Szkolenia i rozwój: Organizowanie szkoleń dla zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i wiedzy na temat procesów reklamacyjnych.
- Innowacje i technologie: Wdrażanie nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań w procesie reklamacji.
Wymagania
- Wyższe wykształcenie: Pożądane wyższe magisterskie; mile widziany kierunek: zarządzanie lub pokrewne, np. ekonomia, finanse.
- Doświadczenie w sektorze finansowym: Minimum 5 lat doświadczenia w sektorze finansowym – wymagana wiedza z zakresu finansów, ubezpieczeń, produktów bankowych.
- Wiedza oraz umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: W tym doświadczenie w zarządzaniu zespołami rozproszonymi o różnej wielkości.
- Wiedza oraz doświadczenie z zakresu optymalizacji procesów, zarządzania zmianą, zarządzania projektami: W tym znajomość metodologii Lean, Six Sigma, Agile.
- Umiejętność swobodnego korzystania z narzędzi i programów Office; Pożądane: Lean, PRINCE oraz innych narzędzi do zarządzania projektami i procesami.
- Umiejętności analityczne: silne umiejętności analityczne i zdolność do interpretacji danych.
- Komunikacja: Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
- Orientacja na klienta: Silna orientacja na klienta i umiejętność budowania długotrwałych relacji.
- Innowacyjność: Zdolność do wdrażania innowacyjnych rozwiązań i technologii w procesie reklamacji.
Oferujemy
- Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
- Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku, gdzie na co dzień kierujemy się otwartością, zaufaniem i rzetelnością.
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych i nieszablonowych, co pozwala osiągać ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji, tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone rocznym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z doradcą finansowym, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe.