
Jako zespół Infrastructure & Procurement w PwC Polska wspieramy biznes w wielu aspektach – od znalezienia i wyposażenia biur dla ponad 6000 pracowników, dbając przy tym o funkcjonalne i przyjazne środowisko pracy, poprzez zapewnienie pełnej obsługi serwisu wewnętrznego w takich obszarach jak: najem i zarządzanie nieruchomościami, bezpieczeństwo czy organizacja eventów firmowych. Nadrzędną rolą działu I&P jest zapewnienie powierzchni biurowej i prawidłowego funkcjonowania biur PwC oraz optymalizacja procesów oraz kosztów naszego biznesu.
Do naszego zespołu Real Estate poszukujemy:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Real Estate)
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Twoja przyszła rola:
- zbieranie informacji na temat aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości w poszczególnych miastach w Polsce, w tym przygotowywanie zestawień oraz rekomendacji w tym zakresie,
- wspieranie procesów przetargowych w zakresie dostarczenia wyposażenia do nowo powstających i istniejących biur PwC,
- wspieranie procesów budżetowania, raportowanie oraz zarządzanie kosztami związanymi z funkcjonowaniem biur PwC (kontrola i rozliczanie kosztów administracyjnych pod kątem zgodności z postanowieniami umów, realizowanymi zamówieniami),
- inicjowanie działań pro oszczędnościowych oraz służących optymalizowaniu procesów wewnątrz PwC,
- wsparcie w administrowaniu umowami związanymi z obszarem real estate (umowy najmu, gwarancje bankowe, kaucje gwarancyjne, umowy serwisowe, umowy na prace budowlane, usługi),
- przygotowywanie projektów pism, dokumentów, prezentacji, wniosków z zakresu wykonywanych zadań,
- zapewnienie właściwej komunikacji oraz utrzymanie obowiązujących standardów w zespole,
- bieżące wsparcie zespołu w pracach administracyjnych.
Aplikuj, jeśli:
- interesujesz się nieruchomościami biurowymi oraz wiesz czym różni się stawka czynszu od opłaty eksploatacyjnej
- nie boisz się liczb i pracy z excelem,
- posiadasz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- chcesz zdobywać doświadczenie w obszarze administracji biurowej,
- lubisz współpracować z dostawcami i masz chęć sprawdzić się w procesach negocjacji oraz współpracą z wybranym dostawcą,
- dbasz o dobrą organizację pracy i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- charakteryzuje Cię umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, terminowość i pozytywne nastawienie,
- jesteś osobą komunikatywną z pozytywnym nastawieniem,
- jesteś ukierunkowany/a na realizację celów oraz wzięcie odpowiedzialności za swoje projekty,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
- umiejętność pracy pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań; motywacja i zaangażowanie,
- sprawna obsługa pakietów Windows,
- znajomość aplikacji CAD.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej.