Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Specjalista ds. Controllingu

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy deweloperskiej o zasięgu ogólnopolskim, poszukujemy kandydata na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Controllingu. Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie nadzór nad działem księgowości i podatków, a także koordynacja w zakresie transformacji i usprawnień pracy działu księgowego. Siedziba firmy mieści się w Krakowie.


Starszy Specjalista ds. Controllingu

Starszy Specjalista ds. Controllingu

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 76/3/2025/PB/12066/3737

Wymagania

  • przygotowanie budżetu i prognoz finansowych dla projektów budowlanych,
  • identyfikacja ryzyka oraz wdrażanie optymalizacji kosztowej,
  • analiza kosztów i przychodów w projektach budowlanych,
  • monitoring budżetów dla inwestycji z uwzględnieniem kosztów i poziomu zysku,
  • nadzór nad płynnością finansową i przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  • stały kontakt z kierownikami budów i wsparcie przy tworzeniu budżetów,
  • analiza rentowności projektów inwestycyjnych.

Obowiązki

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze finansów lub kontrolingu,
  • umiejętność przygotowania bilansu, budżetu oraz innych raportów z danych finansowych,
  • wykształcenie techniczne w zakresie budowlanym lub znajomość procesów budowlanych i montażowych,
  • praktyczne doświadczenie w kontroli inwestycji i pracy projektowej w obszarze finansów,
  • doświadczenie w środowisku firm budowlanych lub deweloperskich,
  • wykazywanie inicjatywy w działaniu i samodzielność w realizacji zadań.

Oferujemy

  • bezpośrednia współpraca z zarządem spółki oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki zakres obowiązków i wpływu na budżet inwestycji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, karty sportowe, świadczenia świąteczne).