Aplikuj
Aplikuj
logo

Treasury Manager

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużego przedsiębiorstwa z Kielc, poszukujemy Treasury Managera. 


Treasury Manager

Treasury Manager

Miejsce pracy: Kielce
Nr ref. 7/3/2025/SS/11969/3671

Wymagania

  • nadzorowanie procesów finansowych i ubezpieczeniowych,
  • zarządzanie środkami pieniężnymi - w tym płatnościami, kartami służbowymi, depozytami,
  • monitorowanie i kontrolowanie kosztów finansowych spółek,
  • nadzorowanie terminowości realizowanych płatności, struktury zobowiązań i należności,
  • raportowanie stanu środków, płatności i przepływów pieniężnych,
  • nadzór i realizacja płatności w systemie bankowości elektronicznej,
  • przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych,
  • opiniowanie formy, treści i proponowanie narzędzi zabezpieczania transakcji finansowych z dostawcami i kontrahentami,
  • monitorowanie stanu należności, analiza ryzyka kredytowego, monitorowanie spływu środków pieniężnych oraz ściąganie należności,
  • bieżąca analiza i prognozowanie kowenantów bankowych oraz terminowe raportowanie do instytucji finansowych,
  • analiza rentowności produktów finansowych,
  • ścisła współpraca z działem księgowości i kontrolingu w ramach monitorowania procesów finansowych,
  • współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi,
  • zarządzanie podległym zespołem w oparciu o wspólne cele oraz wartości.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia, matematyka, ekonometria i podobne,
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach min. 3 lata,
  • doświadczenie w zarządzaniu płynnością finansową,
  • bardzo dobra znajomość sprawozdawczości oraz analizy finansowej,
  • umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem,
  • dobra organizacja czasu pracy, samodzielność,
  • umiejętność strategicznego, analitycznego myślenia oraz zarządzania ryzykiem,
  • dokładność, skrupulatność, rzetelność,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • zatrudnienie w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej o ekologię w ramach Umowy o Pracę,
  • atrakcyjny i przejrzysty model premiowania (podstawa + premia) wypłacany kwartalnie,
  • niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon,
  • bogaty system benefitów pracowniczych, m.in. ubezpieczenie grupowe, karta Medicover Sport oraz Medicover Zdrowie, dofinansowanie do kursów / szkoleń / studiów podyplomowych, program poleceń pracowniczych, dodatkowe dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego, bony świąteczne, paczki dla dzieci, program emerytalny, inicjatywy sportowe, imprezy integracyjne, parking pracowniczy dla Twojego auta lub roweru,
  • indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać kulturę organizacyjną,
  • miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które poprowadzisz,
  • informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania względem współpracy.