Aplikuj
Aplikuj
logo

Interim Chief Accountant

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, lidera w branży FMCG, poszukujemy doświadczonego Interim Chief Accountant na projekt trwający od 6 do 9 miesięcy. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kluczowe decyzje z obszaru księgowości oraz zarządzanie zespołem księgowym w okresie zmian w firmie.


Interim Chief Accountant

Interim Chief Accountant

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 53/2/2025/MR/11909/3622

Wymagania

  • organizacja i nadzorowanie procesów księgowych w firmie, w tym weryfikacja dokumentacji finansowej,
  • tworzenie rocznych sprawozdań finansowych zgodnych z obowiązującymi regulacjami i standardami rachunkowości w Polsce,
  • koordynowanie działań związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych,
  • kompleksowe prowadzenie księgowości zgodnie z polskimi przepisami (UoR) oraz międzynarodowymi standardami rachunkowości (MSSF),
  • przygotowywanie pakietów sprawozdawczych zgodnie z MSSF oraz wewnętrznymi procedurami grupy kapitałowej,
  • odpowiedzialność za przygotowanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, u źródła),
  • zarządzanie zespołem księgowym, rozwijanie kompetencji pracowników oraz nadzorowanie codziennych działań działu księgowego,
  • opracowywanie i aktualizowanie polityki rachunkowości firmy, w tym procedur finansowych i podatkowych,
  • współpraca z zewnętrznym doradcą przy przygotowywaniu i weryfikacji dokumentacji dotyczącej cen transferowych,
  • współpraca z audytorami (BIG4) oraz instytucjami zewnętrznymi, takimi jak organy podatkowe czy banki.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe w zakresie Finanse, Rachunkowość lub Ekonomia,
  • co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w obszarze księgowości,
  • znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości (UoR, MSSF) oraz przepisów podatkowych,
  • doświadczenie związane z przygotowywaniem dokumentacji cen transferowych,
  • bardzo dobra znajomość systemu SAP oraz biegłość w obsłudze pakietu MS Office,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność skutecznego zarządzania zespołem i organizowania pracy działu,
  • inicjatywa w rozwiązywaniu problemów oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu usprawnień procesów finansowo-księgowych.

Oferujemy

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej,
  • możliwość uczestniczenia w kluczowych decyzjach finansowych firmy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem bonusowym uzależnionym od wyników,
  • pracę w zgranym zespole oraz w przyjaznej atmosferze,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego, w tym szkolenia i programy rozwojowe,
  • benefity pozapłacowe, takie jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa,
  • dofinansowanie do kursów językowych lub specjalistycznych szkoleń zawodowych,
  • auto służbowe klasy premium do użytku prywatnego,
  • wsparcie przy zorganizowaniu relokacji dla osób spoza Wrocławia.