
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukuję kandydata, który obejmie rolę HR & Payroll Specialist.
Idealny kandydat posiada doświadczenie w rekrutacji ale i administracji personalnej. Doświadczenie w środowisku SSC będzie atutem.
HR & Payroll Specialist (SSC)
HR & Payroll Specialist (SSC)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 36/2/2025/IS/11889/3608
Wymagania
- przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych end to end,
- koordynowanie działań z zakresu administracji personalnej,
- współpraca z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową,
- koordynowanie procesu naliczania listy płac (przygotowanie danych, weryfikacja poprawności listy płac),
- przygotowywanie raportów i zestawień HR,
- przygotowanie umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- nadzór nad prawidłową procedurą PPK,
- kontrola i weryfikacja czasu pracy,
- kontrola i weryfikacja poprawności badań lekarskich, BHP.
Obowiązki
- min 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowych strukturach (SSC - mile widziane),
- znajomość przepisów praca pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (praca na co dzień),
- dokładność, sumienność, zaangażowanie w pełnione obowiązki,
- komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- umowę o pracę oraz bonus 2x w roku,
- atrakcyjna lokalizacja biura,
- elastyczny czas pracy między,
- szkolenia i wsparcie na początkowych i dalszych etapach,
- kursy językowe,
- prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- produkty firmowe w preferencyjnych cenach,
- dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań.