
Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach.
Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!
Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!
Kadry i Księgowość tworzą ludzie czuwający nad poprawnością i terminowością wypełniania wszelkich obowiązków kadrowo-płacowych względem naszych pracowników i instytucji zewnętrznych. Są to również osoby trzymające pieczę nad sprawozdawczością firmy oraz wypełnianiem jej zobowiązań księgowych i podatkowych.
W obszarze kadr i płac główne zadania to naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników. Dział Raportowania i Sprawozdawczości dba o obsługę podatków i raportowanie finansowe oraz prowadzi nadzór nad procesami księgowymi w całej Grupie LPP. Księgowość natomiast tworzą osoby, które obsługują nasze płatności, delegacje i faktury. Rozliczają, rejestrują i archiwizują umowy, sprawdzają, czy sprzedaż i koszty zarejestrowały się w systemach, aby na końcu móc poprawnie rozliczyć firmę ze zobowiązań podatkowych.
Co będziesz robić?
- Brać udział w sporządzaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego
- Brać udział w tworzeniu polityki rachunkowości dla spółek z Grupy kapitałowej
- Brać udział w szkoleniach z przepisów rachunkowości międzynarodowej
- Analizować zmiany w Międzynarodowych Standardach Rachunkowości
- Sporządzać sprawozdania statystyczne i finansowe
- Brać udział w audytach w spółkach zależnych
- Przeprowadzać szkolenia dla księgowych w spółkach zależnych
Co jest dla nas ważne?
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
- Posiadanie doświadczenia w obsłudze programu Płatnik
- Umiejętność sporządzania deklaracji rozliczeniowych oraz korekt DRA, RCA, RSA, RZA, RPA, PFRON
- Posiadanie wiedzy z obszaru PPK
- Znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
- Znajomość programu SAP HR (mile widziana)
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywane zadania
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole o wysokiej dynamice
- Dbałość o szczegóły i posiadanie umiejętności analitycznego myślenia