Aplikuj
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, związanego globalnie z branżą produkcyjną, poszukujemy Specjalisty ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości. Stanowisko daje możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w pracy z danymi finansowymi w międzynarodowym środowisku oraz rozwijania kompetencji w obszarze raportowania zgodnego z MSSF, cen transferowych i optymalizacji procesów księgowych. To szansa na rozwój zawodowy w dynamicznej organizacji, gdzie innowacje i ciągłe doskonalenie są kluczowymi wartościami.


Specjalista ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości

Specjalista ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 24/1/2025/GS/11771/3546

Wymagania

  • przygotowywanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy oraz jednostkowych raportów spółki zgodnie z wymogami MSSF,
  • weryfikacja i analiza danych finansowych spółek wchodzących w skład Grupy,
  • tworzenie zestawień, raportów oraz sprawozdań finansowych przeznaczonych dla zarządu, udziałowców, instytucji finansowych i urzędów,
  • udział w procesach zamykania ksiąg rachunkowych,
  • przygotowanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych.
  • opracowywanie zasad dotyczących cen transferowych i rozliczeń między podmiotami powiązanymi,
  • aktualizowanie dokumentacji polityki rachunkowości, zgodnie z przepisami rachunkowymi i standardami MSSF,
  • wspieranie procesów optymalizacji działu księgowości oraz wdrażanie jednolitych rozwiązań systemowych.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości lub pokrewne,
  • około 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w branży produkcyjnej,
  • znajomość prawa podatkowego i bilansowego,
  • znajomość MSR / MSSF,
  • znajomość systemów ERP oraz MS Office (w tym Excel),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy

  • praca hybrydowa (lokalizacja biura we Wrocławiu i Polkowicach),
  • stabilna współpraca w oparciu o Umowę o Pracę,
  • atrakcyjna premia roczna uzależniona od wyników zespołowych i firmowych,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, multisport),
  • opieka fizjoterapeuty i psychoterapeuty, 
  • dofinansowanie dotyczące kursów poszerzających kompetencje.