
IFS Contact Center w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia w organizacji spotkań a także kompleksową organizacją pracy biura.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center
Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Center. Co nas wyróżnia? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania.
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Twoja przyszła rola:
- obsługa recepcji biura (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),
- obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z Office Managerem,
- wsparcie w zarządzaniu serwisem kelnerskim i cateringami,
- koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC,
- obsługa połączeń telefonicznych Centrali PwC.
Aplikuj, jeśli:
- pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
- posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
- lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
- znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.