Aplikuj
Aplikuj
logo

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

Warszawa

PwC

Specjalista

Pełny etat

angielski

Duża firma

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

IFS Contact Center w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia w organizacji spotkań a także kompleksową organizacją pracy biura.  

Do naszego zespołu poszukujemy: 

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center
 

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Center. Co nas wyróżnia? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania. 

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!

Twoja przyszła rola:

  • obsługa recepcji biura (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • współpraca z Office Managerem,
  • wsparcie w zarządzaniu serwisem kelnerskim i cateringami, 
  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC,
  • obsługa połączeń telefonicznych Centrali PwC.

Aplikuj, jeśli:

  • pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
  • lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym. 
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.