Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista w Zespole Raportowania Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przygotowywanie raportów oraz analiz w odpowiedzi na bieżące potrzeby kadry kierowniczej,
- przegląd i ocena istniejących wskaźników efektywności w procesach i kanałach obsługi klienta,
- prognozowanie i analiza ruchu telefonicznego,
- tworzenie cyklicznych raportów monitorujących KPI organizacji,
- część raportowania z możliwością wdrożenia się w SQL,
- współpraca z kadrą kierowniczą w celu opracowywania i monitorowania wskaźników operacyjnych,
- współpraca z innymi jednostkami banku w ramach projektów dotyczących analiz i raportowania,
- przygotowywanie grafików pracy Doradców.
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki matematyka, informatyka, ekonomia),
- umiejętność analizowania danych ilościowych i jakościowych,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań,
- umiejętność realizowania zadań pod presją czasu,
- mile widziana znajomość SQL,Access oraz znajomość procesów w Contact Center.