Dyrektorka / Dyrektor Regionu Franczyza
Miejsce pracy: Poznań, Toruń, Gdańsk, Łódź, Olsztyn, Lublin, Warszawa, Bydgoszcz, Rzeszów
Opis stanowiska
- Realizacja celów sprzedażowych: Osiąganie ambitnych celów sprzedażowych w Placówkach Franczyzowych, zgodnie z najwyższymi standardami pracy i jakości obsługi Klientów.
- Rozwój sieci placówek: Budowanie długofalowych relacji oraz pozyskiwanie nowych franczyzobiorców, aby rozwijać sieć placówek.
- Organizacja funkcjonowania: Zarządzanie funkcjonowaniem Placówek Franczyzowych, podział zadań operacyjnych i budżetowych.
- Nadzór i ocena: Nadzór nad wykonaniem czynności powierzonych Partnerom Franczyzowym i ich pracownikom oraz ocena ich pracy.
- Wsparcie Partnerów: Wsparcie podległych Partnerów Franczyzowych w bieżącej działalności, aby zapewnić ich sukces.
- Wzrost aktywów: Dbanie o wzrost aktywów i portfela Klientów w podległym regionie.
- Aktywne działania: Prowadzenie działań mających na celu wzrost wskaźnika rekomendacji VeloBanku.
- Motywacja i coaching: Prowadzenie działań motywacyjnych i coachingowych względem podległych Partnerów Franczyzowych oraz ich pracowników.
Wymagania
- Doświadczenie: Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą sprzedażową w bankowości detalicznej. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu placówkami franczyzowymi w branży finansowej.
- Wykształcenie: Wyższe, preferowane z zakresu zarządzania, ekonomii, bankowości lub finansów
- Umiejętności managerskie: Doskonałe zdolności zarządzania zespołem, budowania relacji, komunikacji i rozwiązywania problemów.
- Proaktywność: Odpowiedzialne i proaktywne podejście do realizacji zadań, nastawienie na najwyższe standardy jakości oraz wysoka etyka zawodowa i osobista.
- Orientacja na wynik: Myślenie analityczne oraz umiejętność budowania strategii biznesowych.
- Prezentacje biznesowe: Umiejętność prowadzenia prezentacji biznesowych.
- Gotowość do wyzwań: Otwartość na nowe wyzwania i nastawienie na samorozwój.
- Mobilność: Dyspozycyjność i gotowość do pracy mobilnej (prawo jazdy kat. B).
- Znajomość MS Office: Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie: Umowa o pracę zapewniająca bezpieczeństwo finansowe.
- Niezbędne narzędzia pracy: Laptop, telefon i samochód służbowy.
- Rozwój kompetencji: Bogata oferta szkoleń wewnętrznych ukierunkowanych na rozwój kompetencji menadżerskich i osobistych.
- Projekty rozwojowe: Udział w interesujących projektach rozwojowych.
- Pakiet benefitów: Opieka medyczna, dofinansowanie kart sportowych, ubezpieczenie na życie oraz platforma do nauki języka angielskiego.
- Zintegrowany zespół: Współpraca w zintegrowanym zespole i wymiana doświadczeń zawodowych.