Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów - Obszar Kart i Płatności
Specjalista ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów - Obszar Kart i Płatności
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie usług płatności cyfrowych dla klientów detalicznych (płatności mobilne, kartowe, ecommerce)
- Analiza potrzeb klientów oraz rynku w celu identyfikacji nowych funkcjonalności i usprawnień
- Prowadzenie projektów w bankowości mobilnej i internetowej
- Wspieranie zespołu deweloperskiego w rozumieniu celów biznesowych produktu
- Monitorowanie parametrów sukcesu produktu oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ciągłego doskonalenia
- Zapewnienie sprawnej komunikacji między zespołem a interesariuszami
- Opracowywanie dokumentacji projektu
Nasze wymagania
- Doświadczenie w rozwijaniu produktów digital w branży finansowej (preferowane doświadczenie jako product owner, analityk biznesowy, product manager)
- Zrozumienie technologii cyfrowych oraz trendów rynkowych w sektorze cyfrowej bankowości, szczególnie w obszarze płatności
- Praktyczna znajomość metodologii Scrum
- Znajomość metodologii zarządzania projektami i umiejętność ich stosowania w praktyce
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy oraz efektywnego zarządzania czasem
- Determinacja do tworzenia innowacyjnych produktów i usług przyjaznych użytkownikom
- Zdolność do podejmowania szybkich decyzji i zarządzania priorytetami
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do pełnienia dyżurów podczas wdrożeń
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
- Pracę w instytucji odznaczonej certyfikatem Top Employer Polska 2024, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
- Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta 1 MLN klientów dziennie
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
- Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium.