Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Treasury Manager

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, renomowanej firmy produkcyjnej, która od lat cieszy się uznaniem na rynku za jakość swoich produktów i stabilną pozycję w branży, poszukujemy osoby na stanowisko Treasury Manager. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie płynnością finansową firmy oraz przygotowywanie kluczowych raportów finansowych dla CFO.


Treasury Manager

Treasury Manager

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 29/12/2024/GK/11675/3426

Obowiązki

  • zarządzanie płynnością finansową spółki, w tym planowanie i monitorowanie przepływów pieniężnych,

  • obsługa zadłużenia firmy, w tym nadzór nad harmonogramem spłat kredytów, emisją instrumentów dłużnych i kontrolą kosztów finansowania,

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi w Polsce i za granicą,

  • negocjowanie warunków finansowania, umów kredytowych oraz produktów bankowych (np. factoring, leasing, hedging),

  • zarządzanie pozycjami walutowymi oraz ryzykiem kursowym w celu zabezpieczenia interesów firmy,

  • kontrola nad procesami obsługi zobowiązań i należności finansowych w spółce,

  • bieżący monitoring oraz współzarządzanie ryzykiem płynności w firmie,

  • przygotowywanie analiz finansowych oraz raportów na potrzeby CFO i zarządu, dotyczących struktury finansowania oraz kosztów kapitału,

  • udział w optymalizacji polityki finansowej firmy, w tym poszukiwanie efektywnych kosztowo źródeł finansowania,

  • współpraca z relacjami inwestorskimi, w tym prowadzenie korespondencji i zapewnianie przepływu informacji finansowej między firmą a inwestorami,

  • zapewnienie zgodności działań finansowych z wewnętrznymi procedurami i regulacjami prawnymi.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów, ekonomii, bankowości lub pokrewne,

  • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze treasury lub finansów korporacyjnych, preferowane w firmie produkcyjnej, firmie handlowej lub banku,

  • znajomość instrumentów finansowych, takich jak kredyty, leasingi, obligacje, produkty walutowe i pochodne,

  • umiejętność efektywnego zarządzania płynnością finansową oraz optymalizacji kosztów finansowania,

  • doświadczenie w kontaktach z bankami i instytucjami finansowymi, w tym w negocjacjach warunków umów,

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca współpracę z zagranicznymi partnerami,

  • doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne i interpersonalne,

  • znajomość systemów finansowych i narzędzi do analizy danych (SAP, Excel) będzie dodatkowym atutem,

  • mile widziana praktyczna znajomość przepisów prawa dotyczących finansów i regulacji bankowych.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej,

  • umowa o pracę, gwarantująca przejrzyste warunki zatrudnienia oraz dodatkowe świadczenia pracownicze,

  • możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych, takich jak ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, prywatna opieka medyczna i inne dodatki motywacyjne,

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premia roczna uzależniona od wyników,

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w międzynarodowych projektach finansowych,

  • przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów oraz współpracę z doświadczoną kadrą zarządzającą.