Aplikuj
Aplikuj
logo

Kierownik Zespołu ds. Zamówień i Zapasów (Retail)

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Praca hybrydowa

angielski, polski

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko 


Kierownik Zespołu ds. Zamówień i Zapasów (Retail)

Kierownik Zespołu ds. Zamówień i Zapasów (Retail)

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 105/11/2024/KW/11625/3424

Obowiązki
  • realizacja budżetu rotacji zapasów i przychodów logistycznych,
  • pełnienie funkcji Z-cy Dyrektora Handlowego ds. Kontroli Zapasów,
  • definiowanie kanałów zamówień - współpraca z hurtowniami (ceny, kontrakty, reklamacje i zwroty),
  • odpowiedzialność za systemy zamówień,
  • zapewnienie dostępności towarów dla aptek uczestników sieci franczyzowej,
  • zarządzanie stanami magazynowymi w punktach sprzedaży,
  • ustalenie i koordynowanie przesunięć międzymagazynowych,
  • uczestnictwo w procesie delistingu produktów,
  • odpowiedzialność za komunikację z punktami sprzedaży w temacie zamówień i zapasów,
  • zamówienia centralne,
  • współpraca z operatorami logistycznymi,
  • współpraca z innymi działami - np. operacyjnym, marketingu,
  • zarządzanie zespołem specjalistów ok. 7 osób.
Wymagania
  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w obszarach: logistyka, retail,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • doskonałe umiejętności analityczne i wyciągania wniosków,
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • doświadczenie w układaniu i ocenie procesów na podstawie danych liczbowych,
  • doskonałe zrozumienie wskaźników, umiejętność budowania argumentacji w oparciu o wyniki,
  • znajomość wskaźników utrzymania stanów magazynowych i umiejętność zrozumienia i ułożenia procesów pod tym kątem,
  • samodzielność, decyzyjność i asertywność,
  • umiejętność ustalania priorytetów i rozwiązywania problemów,
  • otwartość i elastyczność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • gotowość do pracy w biurze we Wrocławiu 3 dni w tygodniu.
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna,
  • tryb pracy: hybrydowy (3 razy w tygodniu w biurze we Wrocławiu),
  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport,
  • prywatna opieka medyczna,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego,
  • kursy języków obcych,
  • programy szkoleniowe (specjalistyczne, menadżerskie),
  • dofinansowanie wypoczynku dzieci,
  • bezpłatny parking.