Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-25
Production Controller
Nr ref. 80/11/2024/PB/11598/3368
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Kontroling, Księgowość
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-25 Aplikuj
Goldman Recruitment
Production Controller
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy związanej z nowatorskimi badaniami i produkcją w obszarze life-science poszukujemy Production Controllera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kalkulację standardowych kosztów i analizę odchyleń produkcyjnych, zarządzanie procesami zamykania zapasów oraz opracowywanie analiz ad-hoc, dostarczając cennych wniosków dotyczących finansów w obszarze dostaw produktów.


Production Controller

Production Controller

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 80/11/2024/PB/11598/3368

Obowiązki
  • codzienna współpraca z Global and Local Finance,
  • pełnienie roli Finance Business Partnera dla działów produkcyjnych,
  • kalkulacja kosztów produktów, analiza odchyleń produkcyjnych i wprowadzanie zmian w zestawieniach materiałów,
  • kontrola finansów i zamykanie miesiąc w obszarze zapasów oraz kosztów sprzedanych towarów,
  • zamknięcia okresowe i przygotowywanie analiz zmian w saldach,
  • odpowiedzialność za kontrolę, planowanie i raportowanie CAPEX na poziomie globalnym,
  • wsparcie procesów budżetowania i planowania korporacyjnego oraz analiza wpływu S&OP na finanse,
  • współpraca z audytorami grupowymi,
  • przygotowywanie szczegółowych analizy kosztów i produktów, zapewniając ich przejrzystość.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe kierunkowe związane z finansami, kontrolingiem lub ekonomią,
  • 3-5 lat doświadczenia w kontrolingu w obszarze produkcyjnym,
  • wcześniejsze doświadczenie w kalkulacji kosztów standardowych i analizie odchyleń produkcyjnych,
  • znajomość zasad MSSF (IFRS), szczególnie w zakresie wyceny zapasów,
  • umiejętność pracy w globalnych strukturach biznesowych, 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
  • zaawansowana znajomość Excel oraz narzędzi BI do pracy z dużymi zestawami danych,
  • mile widziana znajomość systemu SAP.
Oferujemy
  • stabilna praca w pionierskiej i nowatorskiej dziedzinie działalności,
  • pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, program poleceń pracowników),
  • możliwość wewnętrznego rozwoju oraz zwiększania poziomu kompetencji poprzez kursy i szkolenia, 
  • telefon oraz komputer do użytku prywatnego,
  • premie kwartalne,
  • nowoczesne biuro w wysokim standardzie wyposażenia,
  • elastyczne podejście do wykonywanych obowiązków,
  • elastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia w przedziale 7.00 - 10.00,
  • praca hybrydowa (2 dni w tygodniu z biura).