Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-20
Manager ds. Rekrutacji, Accounting & Finance
Nr ref. 24/11/2024/PB/11535/3351
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Human Resources
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-20 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Do naszego zespołu w ramach specjalizacji Accounting & Finance poszukujemy kandydata na stanowisko Managera ds. Rekrutacji. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie prowadzenie projektów rekrutacyjnych oraz budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi i przyszłymi klientami. Biuro firmy mieści się w centrum Krakowa.


Manager ds. Rekrutacji, Accounting & Finance

Manager ds. Rekrutacji, Accounting & Finance

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 24/11/2024/PB/11535/3351

Wymagania
  • tworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania talentów zgodnie z celami firmy,
  • prowadzenie projektów rekrutacyjnych z obszaru specjalizacji w finansach,
  • aktywne pozyskiwanie klientów w obszarze specjalizacji w finansach,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i kandydatami,
  • zarządzanie własnym portfolio klientów oraz występowanie w funkcji Key Account Managera,
  • analiza KPIs, optymalizacja procesów rekrutacji oraz wdrażanie usprawnień,
  • udział w zarządzaniu zespołem, rozwój kompetencji i mentoring.
Obowiązki
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze rekrutacji, Talent Acquisition lub miękkiego HR,
  • samodzielność i inicjatywna w organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
  • umiejętności pracy zespołowej, gdzie współpraca i partnerstwo to kluczowe wartości,
  • doświadczenie związanego ze sprzedażą B2B lub B2C,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura biznesowa.
Oferujemy
  • możliwość wyboru ścieżki kariery i awansu co kwartał,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • przejrzysty system premiowy oparty o wyniki indywidualne,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon, opcjonalnie samochód służbowy),
  • elastyczny i zadaniowy czas pracy z opcją home office,
  • pakiet świadczeń socjalnych (karta lunchowa, Multisport, prywatna opieka medyczna, integracje firmowe, etc.).