Aplikuj
Aplikuj
logo

Specjalista/Starszy Specjalista w Zespole Rozliczeń i Ubezpieczeń

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę


Na rynku polskim Grupa Deutsche Bank prowadzi działalność od ponad 30 lat. W październiku 1995 roku, po otrzymaniu licencji bankowej, Deutsche Bank rozpoczął funkcjonowanie jako Deutsche Bank Polska S.A.

Jedynym akcjonariuszem Deutsche Bank Polska S.A. jest Deutsche Bank AG, jeden z wiodących banków o międzynarodowej renomie, posiadający ponad 150-letnie doświadczenia w dziedzinie usług finansowych. To również największy bank rozliczeniowy strefy euro i jeden z kluczowych globalnych graczy w obszarze obsługi handlu zagranicznego, rozliczeń, a także międzynarodowy lider w zakresie wymiany walut i bankowości inwestycyjnej.

Deutsche Bank Polska S.A. oferuje szeroką ofertę produktów dla wybranych Klientów Korporacyjnych i Instytucji Finansowych. Przynależność do globalnej grupy finansowej, obsługującej zdywersyfikowaną bazę Klientów na wielu rynkach wraz ze stabilną bazą kapitałową i strategią zrównoważonego rozwoju, stanowi fundament działania na rynku polskim. Nasze innowacyjne rozwiązania odpowiadają na potrzeby Klientów w zakresie zarządzania płynnością, ryzykiem walutowym, czy zarządzaniem łańcuchem dostaw. Należymy także do wiodących banków oferujących produkty banku depozytariusza dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych.

Deutsche Bank Polska S.A. obsługuje również Posiadaczy walutowych kredytów i pożyczek zabezpieczonych hipotecznie, zaciągniętych przed 2018 rokiem.

Specjalista/Starszy Specjalista w Zespole Rozliczeń i Ubezpieczeń

Specjalista/Starszy Specjalista w Zespole Rozliczeń i Ubezpieczeń

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • obsługa zmian na umowach w systemie bankowym
  • uzgodnienia i rozliczenia kont własnych
  • realizacja w systemie zleceń płatniczych
  • przygotowywanie zestawień i kalkulacji w obrębie umów kredytowych
  • obsługa Funduszu Wsparcia Kredytobiorcy
  • współpraca oraz rozliczenia z towarzystwami ubezpieczeniowymi

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z obszaru ekonomia, bankowość i finanse)
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy w bankowości lub innych instytucjach finansowych
  • znajomość funkcjonowania produktów bankowych dla klientów indywidualnych, w szczególności produktów hipotecznych oraz ubezpieczeń
  • ogólna wiedza z zakresu rachunkowości bankowej
  • znajomość obsługi excel
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy, myślenie analityczne, sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.

Mile widziane

  • znajomość systemu DEF3000/CB.

To oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony
  • pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • hybrydowy tryb pracy
  • przyjazną atmosferę pracy