Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-08-28
Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Nr ref. 116/4/2024/GS/2812
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość, BPO/SSC
angielski, polski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-08-28
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji korporacyjnej, która w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła blisko o 150 osób poszukujemy kilku kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Księgowości. Praca w tym zespole daje dużą szansę na rozwój zawodowy w strukturach firmy oraz zdobycie doświadczenia w księgowości korporacyjnej.


Młodszy Specjalista ds. Księgowości

Młodszy Specjalista ds. Księgowości

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 116/4/2024/GS/2812

Obowiązki:
  • prowadzenie podstawowych czynności księgowych, w tym księgowania dokumentów transportowych, faktur oraz operacji finansowych,
  • weryfikacja poprawności danych w systemach księgowych,
  • pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz finansowych,
  • utrzymywanie porządku w dokumentacji księgowej,
  • biznesowy kontakt z klientem zewnętrznym za pomocą systemu ticketowego czy maila,
  • współpraca z pozostałymi zespołami księgowymi w realizacji bieżących zadań.
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2,
  • chęć pracy i rozwoju w dynamicznym środowisku korporacyjnym,
  • chęć pracy z dokumentami i liczbami,
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe (księgowość, finanse i rachunkowość itp.).
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej, nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • system szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia w obszarze finansów i rachunkowości,
  • możliwość awansu w strukturach organizacji,
  • pracę hybrydową z możliwością rozpoczęcia pracy w przedziale 8-10,
  • premię półroczną,
  • biuro zlokalizowane w centrum Wrocławia,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny, MultiSport, dofinansowanie kursów).
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski polski
Umiejętności
MS Office