Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-08-13
Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich
Nr ref. 59/6/2024/PB/2866
Kraków, małopolskie
Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2024-08-13
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej i stabilnej firmy z branży farmaceutycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora ds. Relacji Inwestorskich. Celem utworzenia stanowiska jest utrzymywanie relacji z inwestorami i funduszami oraz aktywny udział w IPO. Biura firmy znajdują się w lokalizacjach Warszawa/Kraków.


Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich

Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 59/6/2024/PB/2866

Wymagania
  • współpraca z działem finansowym w zakresie przygotowywania okresowych raportów finansowych (np. kwartalnych, rocznych),
  • budowanie i utrzymywanie regularnych kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi inwestorami,
  • odpowiedzialność za przygotowanie raportów giełdowych, we współpracy z działem finansowym i Zarządem, w tym zapewnienie zgodności raportów z obowiązującymi przepisami prawnymi i standardami rachunkowości,
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji z inwestorami, zgodnie z celami biznesowymi firmy,
  • reagowanie na sytuacje kryzysowe i zarządzanie wizerunkiem firmy, ścisła współpraca z działem Public Relations,
  • analiza wyników finansowych firmy oraz interpretacja ich wpływu na rynek, jak również monitorowanie i analiza rynku kapitałowego oraz opinii inwestorów,
  • pełnienie funkcji reprezentatywnej na konferencjach, targach i eventach branżowych,
  • przygotowywanie analiz porównawczych z konkurencją oraz monitorowanie pozycji rynkowej,
  • zapewnienie przechowywania i archiwizacji dokumentów zgodnie z wymogami regulacyjnymi.
Obowiązki
  • 10+ lat doświadczenia w obszarze relacji inwestorskich, finansów korporacyjnych lub pokrewne,
  • warunek konieczny - doświadczenie w przygotowywaniu raportów giełdowych i perfekcyjna znajomość przepisów GPW,
  • doskonała znajomość rynku kapitałowego i regulacji związanych z relacjami inwestorskimi,
  • umiejętność analizy finansowej oraz interpretacji danych finansowych.
  • znajomość przepisów sprawozdawczości finansowej (MSR / MSSF) na poziomie pozwalającym zrozumienie i wyjaśnienie odchyleń,
  • biegła znajomość języka angielskiego - C1,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do budowania relacji i sieci kontaktów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
  • wysokie umiejętności organizacyjne i analityczne.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
  • pakiet benefitów wraz z systemem premiowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dużej organizacji z potencjałem wzrostu,
  • dynamiczne środowisko pracy i zadania pełne ciekawych wyzwań wpływających na wniesienie wartości do organizacji.